כותרות אחרונות
Search

מותג המתנות הקולינאריות "yoffi" מציע את מארז ארץ הדבש – Honey Land – במחיר מיוחד של 69 שקלים!

לקראת יום העצמאות ה- 69 של מדינת ישראל

מותג המתנות הקולינאריות  "yoffi"  מציע את מארז ארץ הדבש –  Honey Land – במחיר מיוחד של 69 שקלים!

בתוקף עד ה 4.5.2017

ניתן לשלוח את מארז הדבש לכל העולם וכמובן גם בישראל

 הרכישה און ליין בלבד באתר: www.yoffi.gift

כשר – בד"צ 

לקראת יום העצמאות ה- 69 של מדינת ישראל, יוצאת חברת yoffi, המתמחה בייצור מתנות קולינאריות מעוצבות, במבצע על חבילת ארץ הדבש –  Honey Land.  סט הדבש מספק טעימה משובחת מדבש פרחים טהור ואיכותי שמופק בארץ ישראל באזורים שונים, ויכול לשמש כמזכרת מתוקה, מרגשת ורבת משמעויות מארץ ישראל.

חבילת ארץ הדבש של Yoffi  כוללת 3 צנצנות דבש טהור וארומטי (100% טבעי), המופק מפרחי בר הגדלים באזור שונה בארץ והחבילה נמכרת במארז מהודר המשלב קופסאות רב פעמיות וצנצנות זכוכית מעוצבות.

דבש ירושלמי – הנאסף מפרחי בר ומעשבי בר מאזור ירושלים, עשיר בטעמו ומפיץ ניחוחות נפלאים.
דבש גלילי – דבש מארץ הגליל, בעל מתיקות ייחודית וארומה נפלאה ויוצאת דופן בשל אבקת פרחים בריכוז גבוה.
דבש ממדבר הנגב – דבש האקליפטוס הידוע ממדבר הנגב החמים, מתאפיין בארומה ייחודית של עץ ועשבי בר, בטעם קל של מנטה ובצבע חזק וכהה.

מארז ארץ הדבש של yoffi מיוצר  כחול לבן, על ידי מכוורות בוטיק ישראליות – משפחתיות, הפועלות מזה מספר דורות, ומתמחות בייצור דבש איכותי ובריא.

המחיר: 69 שקלים (במקום 79 שקלים)

משלוח לאירופה החל מ 17 שקלים / משלוח לאר"הב החל מ 25 שקלים

תוקף  עד ה 4.5.2017

את מארז ארץ הדבש של yoffi ניתן להשיג באתר yoffi בלבד!

טלפון לבירורים: 09-9518877

את כל מוצרי yoffi ניתן להשיג גם בחנויות מתמחות בתחום אוכל והתיירות כמו: לגעת אוכל, דומו (הרצליה ורמת אביב), חנויות מזכרות, חנויות פטורות ממכס ועוד

מאחורי המותג yoffi עומדת משפ' מאיופיס. משפחה ציונית, בת 3 דורות, שעשתה עלייה לפני פחות כשנתיים. במסגרת הביקורים של המשפחה  בארץ, טרם העלייה, התחברו בני המשפחה למטבח המקומי והאוכל הישראלי. כל הטעמים, הריחות והצבעים שיש לתוצרת הישראלית להציע:  דבש, תמרים, טחינה, חליטות, חרובים ועוד חיבר את המשפחה לשורשים של העם היהודי וארץ ישראל. ברוח ערכים אלו החליטה המשפחה להפוך את אהבתם לארץ ואת  חומרי הגלם למתנה קולינארית איכותית ומעוצבת ולהעבירה אל העולם באהבה גדולה.

מוצרי yoffi מבוססים על מתכונים משפחתיים העוברים מדור לדור, על טעמים מסורתיים משובחים ועל חומרי גלם טבעיים, מזינים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי טעם וריח וכשרים בד"ץ חתם סופר וגם רבנות (פרווה). השותפים לדרך ולתהליך הייצור הינם חקלאים, דבוראים ומפעלי בוטיק משפחתיים, המתמחים במוצרי בריאות איכותיים מן הטבע – הכל בייצור כחול לבן.

תהליך אריזת המוצרים נעשה על ידי עמותות המעסיקות עובדים עם מוגבלויות, שעושים עבודה מופלאה ומעניקים ערך ומשמעות כה רבה וחשובה למהות ולעשייה שלנו.