צילום: יח"צ "DACIA UK"
קריאיטיב בעידן הקורונה.
מותג הרכב "DACIA UK" משיק קמפיין חדשני שצולם בתל אביב.
מותג הרכב "DACIA UK" משיק בימים אלה קמפיין שצולם בישראל בבימוי של היוצרים וניה היימן וגל מוג'ה. צמד היוצרים חתומים בן היתר על הקליפים מועמדי הגראמי לקולדפליי וביימו פרסומות למותגים כגון Apple ו Nike.
הקמפיין החדש בסגנון "do it yourself" צולם בדירה תל אביבית, הסרטון מציג את דגם ה"דאצ'יה דאסטר" בעת נסיעת רחוב לילית. אט אט המצלמה חושפת ב zoom out שמדובר בהפקה ביתית, עם דגם מוקטן של הרכב, על רקע לילי שמשתקף מהלפטופ הביתי. בשוט הרחב נחשפת ההפקה היצירתית שכוללת רעשי רקע ממכשיר לייבוש שיער ומוצרי חשמל ביתיים נוספים, המדמים רעשי רקע של כביש סואן.
מגפת הקורונה הביאה עמה סגר כללי ואתגרים לתעשיית הפרסום העולמי והלוקאלי, הקמפיין מציג דרך יצירתית להפיק סרטון קריאטיבי גם בתנאים לא שגרתיים ותקציבים מוגבלים.
אדם ווד מנהל השיווק של "DACIA UK" : "המותג דאצ'יה מציע רכבים איכותיים במחיר שווה לכל נפש, הקמפיין החדש מיישם את עיקרון זה, שהפך רלוונטי יותר מאי פעם, עקב ההגבלות שהביא עמה מגפת הקורונה".