כותרות אחרונות
Search

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" משיק לרגל חג הפסח בונבוניירות כשרות לפסח במהדורה מוגבלת

חדש – לינדור מנגו – שוקולד לבן

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט"   משיק לרגל חג הפסח בונבוניירות כשרות לפסח במהדורה מוגבלת 

הטעם החדש יצטרף לבונבוניירות הכשרות לחג:

* לינדור תות – שוקולד לבן עם תותים ושמנת

* לינדור שוקולד לבן

* לינדור סטרטצ'לה –שוקולד לבן עם שבבי קקאו

לרגל חג הפסח יוצעו הבונבוניירות במחיר מיוחד של 22.90 ₪ בלבד!

צילום: יח"צ

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" משיק לרגל חג הפסח בונבוניירות לינדור כשרות לפסח במהדורה מוגבלת: לינדור מנגו-שוקולד לבן – כדורי שוקולד לבן שוויצרי במילוי קרם מנגו חלק ומלטף. הטעם החדש יצטרף למגוון הבונבוניירות הכשרות לחג הפסח, בטעמי לינדור תות שמנת, לינדור שוקולד לבן, לינדור סטרטצ'לה שוקולד לבן עם שבבי קקאו.

 

לרגל חג הפסח, מגיעה לישראל יצירה חדשה לאוהבי לינדט! בונבוניירת לינדור מנגו. הפרלינים האהובים של "לינדור" מגיעים בבונבוניירה חגיגית ויוקרתית בצבעוניות של צהוב, זהב ולבן. כל בונבוניירה מכילה כדורי שוקולד במילוי קרם מנגו עשיר ורך, עטופים בקונכייה של שוקולד לבן.

 

עוד לרגל חג הפסח, מגיעים לישראל במהדורה מוגבלת: בונבוניירת לינדור תות – כדורי שוקולד לבן במילוי קרם תות שמנת עשיר ורך, עטופים בקונכייה של שוקולד לבן, לינדור סטרטצ'לה – כדורי שוקולד לבן עם שבבי קקאו במילוי קרם שוקולד עשיר, רך ונימוח בפה. ובונבוניירת לינדור שוקולד לבן – כדורי שוקולד לבן במילוי קרם שוקולד לבן איכותי.

צילום: יח"צ

כשפרלין לינדור נמס בפה, תגיעו למקומות בהם חלומות השוקולד שלכם מתגשמים!

 

הבונבוניירות של לינדט, היא עוד יצירה מופלאה של שוקולד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות. ברבות השנים הפך שוקולד לינדט לאחד ממובילי תרבות הצריכה בקרב קהלים היודעים להעריך איכות. אמני השוקולד של לינדט מובילים אותנו לחוויית חמשת החושים: חוויה מושלמת שבה השוקולד אינו רק חווית טעם. המגע, הריח, המרקם, הנראות, מהווים חלק אינטגראלי מחוויה זו.

מחיר מבצע לצרכן: 22.90 ₪ ל-200 גר'

כשרות:  רבנות ראשית, משולש K

מוצרי לינדט מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם. www.sides.co.il