כותרות אחרונות
Search

מותג התכשיטים הדני "Trollbeads" נחת בישראל עם קולקציית קיץ 2017

 The trollbeads are here!

 מותג התכשיטים הדני "Trollbeads" נחת בישראל עם קולקציית קיץ 2017

צילומים: יח"צ / אבי בר

מותג התכשיטים “Trollbeads the original since 1976” הובא לישראל על ידי חברת Brandly מאסטר ברנדס  בבעלות דניאל יעקובוב שהינה היבואנית הבלעדית של המותג לישראל והוא נמכר בחנויות רשת שנפתחו בקניון האופנה גינדי ת"א, קניון ראשונים ראשל"צ ומלון רויאל גארדן באילת.

 

באירוע לעיתונאים, בלוגרים ומובילי דעה שנערך בחנות החדשה של הרשת במתחם גינדי TLV הציג הבעלים דניאל יעקובוב את הקולקצייה החדשה לקיץ 2017

אשת יחסי הציבור דנה כחלון מציגה בפני באי האירוע את דניאל יעקובוב – צילום: אבי בר

המותג האירופאי נולד בדנמרק בשנת 1976 על ידי המעצב סורן נילסן שעיצב חרוז קטנטן שמעוטר בלא פחות מ- 6 פרצופי טרול ונמכר בחנות התכשיטים של אביו בקופנהגן שבדנמרק, על גבי שרשרת עור שהייתה פופולארית באותה התקופה. זה היה Bead (חרוז) הסילבר הראשון אשר עוצב על ידו, שלימים היווה את השם למותג –  "טרולבידס".

דניאל יעקובוב בעלים ומנכ"ל חברת BRANDLY שמייבאת את המותג לישראל – צילום: אבי בר

בהמשך הכניסה אחותו ליסה את צמיד הכסף שעל גביו מושחל החרוז, מה שהפך לטרנד מוביל בתחום התכשיטים העולמי.  טרולבידס היא בעצם החברה הראשונה שהגתה ושיווקה את הרעיון של beads כסף בתוך צמידים ושרשראות-  "beads-on-bracelet".

החרוזים והצמידים עשויים מכסף טהור, זכוכית, זהב, פנינים ואבני חן. עם השנים התרחב המותג וכיום מציע, לצד החרוזים שהפכו לגולת הכותרת שלו, גם סוגרים מעוצבים, שרשראות וטבעות אופנתיות.

על מנת להשאיר את המותג רלוונטי וטרנדי לאורך השנים, נעשו שיתופי פעולה אופנתיים עם למעלה מ- 60 מעצבים מובילים מכל העולם שעיצבו את ה- beads שלהם לקולקציות השונות. כיום המותג נמכר בכ- 30 מדינות ברחבי העולם ומציע קולקציה רחבה של למעלה מ- 600 beads !

קולקציית קיץ 2017 , "צבעים אמיתיים", מתאפיינת ב beads מחרוזי זכוכית ברמת העיצוב והגימור הגבוהים ביותר, כל bead הינו יצירת אמנות קטנה והם מגיעים במגוון רחב של צבעים. הצבעים היפהפיים של הזכוכית, העיטורים המקשטים את החרוזים, ותשומת הלב לפרטים הקטנים, הופכים את הקולקציה הזו לעוצרת נשימה.

 

טווח מחירים : צמידים: 150-550