כותרות אחרונות
Search

מותג טיפוח שיער הבינלאומי L'ORÈAL PARIS מרחיב את סדרת Elvive Extraordinary Oil ומשיק קרם לחות לטיפוח והזנה לשיער, מועשר בשמן קוקוס ארומטי

קרם לחות שהוא גם מסכה לשיער

 מותג טיפוח שיער הבינלאומי L'ORÈAL PARIS מרחיב את סדרת  Elvive Extraordinary Oil ומשיק  קרם לחות לטיפוח והזנה לשיער, מועשר בשמן קוקוס ארומטי

ניתן לשימוש כמסכה 

צילום: יח"צ חו"ל

  • קרם לחות/מסכה קוקונאט אלביב Extraordinary Oil – מועשר בשמן קוקוס ארומטי משובח, הידוע בסגולותיו המזינות באינטנסיביות את השיער ומשוות לו מראה בוהק, חי ובריא.

  • קרםלחות/מסכת קוקונאט אלביב Extraordinary Oil – 2 ב-1: לשימוש כקרם לחות על שיער יבש או כמסכת הזנה בשעת החפיפה.

  • מסכת קוקונאט אלביב Extraordinary Oil – מיועדת לשיער רגיל עד יבש

  • מחיר מומלץ לצרכן 39.90 ₪.

 

קרם לחות לשיער Extraordinary Oil של אלביב מועשרת בשמן קוקוס ארומטי משובח. בזכות שמן הקוקוס, הידוע בתכונותיו המטפחות שמשפרות את מראה השיער, הוא מזין באינטנסיביות שיער רגיל עד יבש ומשווה לו מראה עשיר, בריא, רך ומבריק. ניתן להשתמש כמסכה להזנה, בעת החפיפה, או לעיצוב השיער, כקרם לחות.

צילום: יח"צ חו"ל

2 דרכים להנות מקוקונאט אלביב:

*במקלחת, לאחר חפיפה: להזנה אינטנסיבית והתרת קשרים קלה, השאירי למשך 2-3 דקות על שיער רטוב ואז שטפי.

*כקרם לשיער יבש או רטוב: לעיצוב מושלם לשיער מלא ברק, עצבי את השיער בעזרת המסכה, ללא צורך בשטיפה.

 

שמן הקוקוס ידוע כרכיב מחולל פלאים בשיער, ומסייע בשמירה על מראהו ובריאותו. שמן הקוקוס יעיל במיוחד עבור שיער יבש, מפני שהוא מזין את סיבי השערה, מעניק להם ברק ואף משמר את החלבון בתוך השערה. שיער יבש או דהוי יראה בוהק וחי יותר; שיער בריא ישמר בעזרתו את מראהו האידיאלי.

 

מומלץ להשתמש במסיכת קוקונאט אלביב פעמיים בשבוע תוך כדי חפיפה על מנת להשיג מראה שיער בוהק, חיוני ומוזן; ובאופן יומיומי על מנת לעצב את השיער לפי מצב הרוח.

 

תכולה: 300 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן 39.90₪. 

ניתן להשיג את מגוון מוצרי טיפוח השיער אלביב ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.