כותרות אחרונות
Search

מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לחטיף וופל טורטינה

"זמן טורטינה הוא זמן פינוק" !

מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה  לחטיף וופל טורטינה

הקמפיין בעיבוד מקומי באמצעות מקאן אריקסון

  היקף הקמפיין נאמד ב- 1.5 מיליון ₪ 

הסלוגן שמלווה את הקמפיין: זמן טורטינה הוא זמן פינוק.

 

מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה – חטיף הוופל הכי מפנק ויוקרתי של לואקר .

הקמפיין יעלה  במשך 3 שבועות בערוצים עשר 14, קשת 12, רשת 13 וכן באתרי אינטרנט ובערוצי רדיו.

 

* הקמפיין בעיבוד מקומי של משרד הפרסום מקאן אריקסון

 

* הסלוגן המלווה את הקמפיין: "זמן טורטינה הוא זמן פינוק"

 

* היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪

קרדיטים:  

* קריאייטיב- סיגל עבודי, שגיא בטש, אביטל פרידמן, אלינה שוורץ

* ניהול לקוח- דפנה מונהייט, אלינור בלס

* הפקה- סיון לשד

* מדיה- שלומי פרידן, יעל זיו, מיטל שפירא, שי לטוביץ

* מקאן וואלי- ענבר בר יהודה, נועם נוי

* יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן