מותג "עץ הזית" השיק סדרת ארוחות חדשה עם טונה בשמן זית – "Lunch To Go"
בימים אלו השיק מותג "עץ הזית" סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית הטונה – "Lunch To Go".
הסדרה כוללת:
פסטה עם טונה בשמן זית – בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות.
אורז ועדשים עם טונה בשמן זית – בסגנון מג'דרה.
הסדרה החדשה פותחה ע"י צוות הפיתוח של החברה, המוצרים מבוססים על חומרי גלם משובחים ואיכותיים.
במבחני טעימה שערכה החברה למוצרים אלו התקבלו ציוני אהדה גבוהים מאוד.
הארוחה מגיעה באריזת צריכה אישית (160 גרם) הכוללת מזלג והמאפשרת פתרון צריכה מיידי, נוח, איכותי ומהיר בכל זמן ובכל מקום.
המוצרים מוכנים למאכל ואינם דורשים חימום, פשוט פותחים ואוכלים. הארוחות מותאמות למגוון סיטואציות צריכה: בבית, לתלמידים בביה"ס (ארוחה מזינה ושונה מעוד סנדוויץ…), לסטודנטים, לארוחת צהרים במקומות עבודה, לחיילים ,לטיולים בשטח ובחו"ל ועוד…
אחד הטרנדים המרכזיים בעולם הצריכה הינו טרנד הנוחות אשר דורש מחברות מזון לספק פתרונות תזונה איכותיים הניתנים לצריכה בכל מקום ובכל זמן תוך חסכון בזמן הכנה וסדרת "Lunch To Go" עונה בדיוק על טרנד זה.
"עץ הזית" הינו מותג פרמיום, המעניק לצרכנים ערך מוסף במוצריו- בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא. "עץ הזית" מבית 'שמן תעשיות', הינו המותג המוביל את שוק שמני המאכל בישראל באמצעות מגוון שמני איכות, המהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות.
עץ הזית הינו מותג וותיק ומוערך הנמצא בכל מטבח ובית בישראל. המותג אהוד מאוד בקרב הצרכנים ובשנים האחרונות אף התרחב לקטגורית הטונה, סדרת "Lunch To Go" הינה שלב נוסף בהתפתחות מותג עץ הזית בשוק המזון בכלל ובקטגוריית הטונה בפרט.
לדברי עודד איזק, סמנכ"ל השיווק בחברה: " סדרת "LUNCH TO GO" מספקת מענה גם למגמת הנוחות- "פותחים אוכלים" וגם כמוצר "TO GO" אמיתי שניתן לצרוך בכל מקום ובכל זמן. האתגר שלנו היה להשיק מוצרים מיוחדים ומותאמים לטעם הישראלי ואנו סבורים שאכן פיתחנו מוצרים מצוינים שהצרכן הישראלי ייהנה מהם".
מחיר מומלץ לצרכן 13.9 ₪ וניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.