כותרות אחרונות
Search

מותג קיטקט (KitKat) מתרחב לקטגוריית טבלאות השוקולד ומשיק קיט קט סנסס (Senses)

כל החושים מתחדדים למראה השוקלד החדש של kitkat… !

מותג קיטקט (KitKat) מתרחב לקטגוריית טבלאות השוקולד ומשיק קיט קט סנסס (Senses)

 

⇐  בעונת החורף הצריכה עולה ב-18%

  טבלת אצבעות קיט קט בטעמי חורף עשירים ומפנקים: דאבל שוקולד וקרמל קפוצ'ינו.

  על פי הערכות: הישראלים צורכים 28 אלף טון שוקולד בשנה, שהם 3.5 ק"ג שוקולד למשק בית, בממוצע, בשנה.

  קטגוריית טבלאות השוקולד בישראל נאמדת ב-501 מיליון שקל בשנה, ונמצאת בגידול של 3.4% (על פי נתוני סטורנקסט, מכר כספי מתגלגל, 2018).

 

ליימן שליסל, מיבואניות דברי המתיקה והמשווקות הגדולות בישראל, המשווקת של חטיפי נסטלה מרחיבה את פעילותו של מותג קיטקט הנכנס לקטגוריית טבלאות השוקולד, משיקה את קיטקט סנסס (Kitkat Senses) – טבלאות של אצבעות השוקולד האהובות, בסדרה חורפית ומפנקת הכוללת שני טעמים חדשים:

 

  קיטקט סנסס דאבל שוקולד (שוקולד חלב ושוקולד מריר)

  קיטקט סנסס קרמל-קפוצ'ינו

 

צילום: נסטלה

 

הישראלים אוהבים שוקולד, בעיקר בחורף. על פי נתוני סטורנקסט, בחודשי החורף קיים גידול של כ- 18% בצריכת טבלאות השוקולד, לעומת חודשים אחרים בשנה.

 

קטגוריית טבלאות השוקולד בישראל נאמדת ב- 501 מיליון שקל בשנה ונמצאת בגידול של 3.4% (על פי נתוני סטורנקסט, מכר כספי מתגלגל, 2018). סגמנט טבלאות השוקולד הממולאות/ עם תוספות מחזיק ב- 20% אחוזים מהקטגוריה.

 

הישראלים אוהבים שוקולד ואוהבים שוקולד בטעמים ומילויים מגוונים, בעיקר כשהוא מגיע בטבלאות אותן ניתן לצרוך ביחד עם בני המשפחה או חברים. בחורף אנחנו צורכים יותר שוקולד, המתיקות המפנקת שלו מתאימה לתחושת החמימות והביתיות שאנו מטפחים בעונה זו. הישראלים צורכים 28 אלף טון שוקולד בשנה, שהם 3.5 ק"ג למשק בית, בממוצע, בשנה. עיקר הצריכה היא בחודשי החורף בהם אנו צורכים 18% יותר שוקולד ביחס לחודשים אחרים בשנה.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: את טבלאות קיטקט סנסס, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. מחיר טבלה במשקל 112 גרם: 7.90-8.90 ₪.  המוצר כשר-חלבי )לאוכלי אבקת חלב נוכרי( אפיית ישראל ללא חשש חדש בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל

 

מוצרי קיט-קט משווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.