כותרות אחרונות
Search

מזקקת הוויסקי הגדולה בישראל מילק אנד האני "M&H" וחברת "יורוסטנדרט" חתמו על הסכם הפצה.!

מזקקת "מילק אנד האני" – צילום:- שי יחזקאל

 

מזקקת הוויסקי הגדולה בישראל מילק אנד האני "M&H" וחברת "יורוסטנדרט" חתמו על הסכם הפצה.!

היעד: הרחבת ההפצה בשוק המקומי.

 

מזקקת "M&H" ("מילק אנד האני"), המזקקה הגדולה בישראל אשר מייצרת וויסקי סינגל מאלט על פי התקן הסקוטי, חתמה ביחד על הסכם הפצה עם חברת "יורוסטנדרט", המתמחה במותגי פרימיום. במסגרת ההסכם, "יורוסטנדרט" תהיה המפיצה הבלעדית של המזקקה בישראל.

 

היום המזקקה מייצאת ל- למעלה מ- 40 שווקים וההסכם נחתם במטרה להרחיב את תפוצת מוצרי החברה, הכוללים בין היתר סדרות וויסקי חדשניות בזכותן הוענקו למזקקה פרסים בתחרויות הנחשבות בעולם.  למשל, מהדורת אייפקס ים המלח, הוויסקי היחידי בעולם שהתיישן במקום הכי נמוך בעולם, ים המלח, זכתה ב 4 מדליות זהב בתחרויות הנחשבות ביותר בתעשייה – Frankfurt International Trophy, San Francisco World Spirits Competition, world whiskies Awards ו- International Spirits Challenge. כמו כן, בזכות מהדורה זו ומהדורת וויסקי רימונים, אשר התיישן בחביות רימונים, המזקקה זכתה בתואר "המותג החדשני של השנה" ("Brand Innovator of the Year") לשנת 2022, בתחרות הוויסקי הבינלאומיתWorld Whiskies Awards.

 

צילום: plan B

 

בין המותגים אותם מפיצה חברת יורוסטנדרט ניתן למצוא גם קוניאק של "GODET", ויינות של יקב רימון. למזקקת  "M&H" שיתוף פעולה בלעדי עם שתי החברות: המזקקה משתמשת בחביות קוניאק כשר של גודה ובחביות יין רימונים של "יקב רימון" ליישון וויסקי במהדורות מוגבלות.

 

גל קלקשטיין המייסד ומנכ"ל המזקקה: "הקמנו את המזקקה לפני כמעט 10 שנים עם חלום לייצר  וויסקי סינגל מאלט ישראלי שיעמוד בגאווה לצד מותגים מובילים מכל העולם. עיקר המשאבים שלנו עד כה רוכזו בשוק הבינלאומי, אבל אנחנו רוצים להרחיב את הפצת הווסקי הכחול לבן שלנו בשוק המקומי. שיתוף הפעולה עם חברת יורוסטנדרט, אשר מתמחה בהפצת מותגי פרימיום, הוא טבעי מאוד עבורנו, ואני בטוח שהעבודה המשותפת שלנו תסייע לנו להפיץ את הגאווה המקומית."  

 

מנכ"ל ובעלים יורוסטנדרט, אלכס אייזנברג: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם M&H, מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, מאמינים בחיבור עם האנשים שמובילים את המזקקה להישגים ולתארים בינלאומיים, ומצפים לעשייה רבה ולהצלחה גדולה בשוק הישראלי."

 

מזקקת "מילק אנד האני" – צילום: שי יחזקאל

 

אודות חברת "יורוסטנדרט":

חברת "יורוסטנדרט" בע"מ היא חברת יבוא ושיווק מהמובילות בארץ של משקאות חריפים, יין, בירה, משקאות קלים ומזון. החברה הוקמה בשנת 2003 ומשווקת מותגים מובילים ומגוונים שמגיעים לישראל מ-24 מדינות בעולם. בין המותגים ניתן למצוא את מותגי הוודקה – רוסקי סטנדרט, זוברובקה, חלבני דאר; קוניאק גודה; מותגי הוויסקי – לוך לומונד, גלן סקוטיה, אוואן ויליאמס, אלייז'ה קרייג, קילכומן, אוטוזאקי; ערק יודה; אוזו סאן ריבל; מותגי הג'ין גאנפאודר, גרינאלס, בלום, אופיר, תומס דאקין; רום סיינט ג'יימס; יינות מבעבעים וורמוטים של המותג גאנצ'יה, יינות יקב פיצ'יני האיטלקי, יקב ארג'נטו מארגנטינה, יקב רימון הישראלי; מותגי המים המינרליים היוקרתיים אויאן מהאלפים הצרפתיים ובורג'ומי מגאורגיה ועוד.

 

אודות מזקקת "M&H":

מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, אשר הוקמה בשנת 2013 על ידי איש העסקים והיזם גל קלקשטיין. בשנת 2017 הושק הוויסקי סינגל מאלט הישראלי הראשון במהדורה מוגבלת. בשנת 2020 התחילה המזקקה לייצר וויסקי בהיקף מסחרי, וכיום המזקקה מייצרת כ- 230,000 ליטרים של וויסקי בשנה. בין מוצרי המזקקה ניתן למצוא וויסקי וג'ין  הזמינים במגוון חנויות, ברים ומסעדות בישראל, כולל בדיוטי פרי וב-40 שווקים ברחבי העולם: אירופה, קנדה, רוסיה סין, יפן, דרום אפריקה ארה"ב ועוד. למזקקה מרכז מבקרים המציע מגוון סיורים וסדנאות מעולם הוויסקי ללקוחות פרטיים ולחברות. ניתן להזמין סיור במזקקה באתר החברה.

 

לפרטים נוספים:

https://mh-distillery.com/

פייסבוק https://www.facebook.com/MilkHoneyDistillery/

אינסטגרם https://www.instagram.com/milkandhoney_distillery/