כותרות אחרונות
Search

מחקר משותף ל LG ו- QUALCOMM לפיתוח של טכנולוגיות מתקדמות עבור קישוריות לרכבים

LG ו- QUALCOMM יאחדו כוחות במחקר ופיתוח של טכנולוגיות מתקדמות עבור קישוריות לרכבים

החברות ישתפו פעולה בטכנולוגיית הדור החמישי, טכנולוגיית הסלולר המקשרת בין רכב לבין מכשירים אחרים

חברת   LG הודיעה על שיתוף פעולה עם Qualcomm במטרה לפתח מגוון פתרונות הדור הבא של קישוריות לרכבים. שתי החברות יקימו מרכז מחקר משותף בדרום קוריאה לפיתוח של טכנולוגיית הדור החמישי לרכב וטכנולוגיית C-V2X (רכב-כל מכשיר) החיוניות להצלחת הדור הבא של כלי רכב אוטונומיים.

 

כחברות מובילות בחדשנות המובייל, LG ו Qualcomm מביאות איתן עשרות שנים של ניסיון מו"פ, כולל ניסיון בטכנולוגיית 5G למובייל, החיונית לקישוריות הנדרשת מרכבים אוטונומיים. באמצעות מהירויות חיבור של עד פי 5 וזמן שיהוי נמוך של פי 10 יותר מאשר טכנולוגיית LTE המהירה ביותר, 5G יוכל לספק נתונים במהירויות הדרושות במצב נהיגה בחיים האמתיים.

 

C-V2X, אשר כלולה ב- 3GPP (פרויקט שותפות בדור השלישי) גרסה 14, מספק זמן הפעלה כפול במחיר נמוך יותר מאשר DSRC (תקשורת ייעודית לטווח קצר) על רשתות תקשורת קיימות וניידות.  בחלקים  באירופה ובאסיה כבר מתבצעות בדיקות שטח וסטנדרטיזציה, עם תאריך השקה מתוכנן ל-2020. כחלוצה בחידושי V2X, LG מובילה את ענף ה- telematics בשוק מאז 2013.

 אמר קים ג'ין-יאנג, סגן נשיא בכיר בחטיבת הרכב של אל ג'י: "LG מתכננת להוביל את הדור הבא של רכיבי שוק הרכב על ידי שילוב הניסיון שלנו בטכנולוגיות תקשורת הרכב בשיתוף פתרונות הקישוריות של Qualcomm מ LTE ל 5G"…………. "אנו אופטימיים כי כוח המחקר המשותף של Qualcomm ו- LG יניב תוצאות חיוביות, שאינן אפשריות להשיגן בנפרד."

 

" מערכת היחסים ארוכת השנים עם LG והמאמץ המשותף המאפשר לקדם את טכנולוגיית ה- C-V2X, ממחיש עוד יותר את המחויבות המתמשכת שלנו לפיתוח ולמציאת פתרונות למכוניות בטוחות, מחוברות ובעלות אוטונומית", אמר נקול דוגאל, סגן נשיא לניהול מוצרים  ב- .Qualcomm Technologies, Inc "תעשיית הרכב האוטונומי על נתיב ברור ל-G5, ואנו מצפים לעבוד יחד עם LG בכדי לענות על דרישות הנהגים של היום ולקדם מסחור של טכנולוגיית C-V2X ברכב של הדור הבא".

 

שיתוף הפעולה יבוסס על "פארק המדע של LG" בסיאול. שתי החברות יתחילו את עבודתן היעילה והמשותפת באופן מידי.