כותרות אחרונות
Search

מטבחי "זיו" מתרחבים ומשיקים אולם תצוגה פרימיום בהרצליה פיתוח.

צילום: ישראל כהן

 

מטבחי "זיו" מתרחבים ומשיקים אולם תצוגה פרימיום בהרצליה פיתוח.

מחירים נגישים תחת הקונספט "ZIV SOLO".

הסניף החדש  מצטרף לחמשת הסניפים הקיימים.

בהקמת הסניף החדש הושקעו כ- 6 מליון ₪. 

 

אבי זיו, מנכ"ל ובעלים רשת מטבחי זיו – צילום: אבי בר

 

באירוע לאנשי תקשורת ומובילי דעה, הציג אבי זיו, בעלים ומנכ"ל רשת מטבחי "זיו", את הסניף השישי החדש של הרשת שהוקם בעיצומה של מגפת הקורונה ברחוב גלגלי הפלדה 11 הרצליה פיתוח. במהלך האירוע, סיירו אנשי התקשורת בסניף החדש וקיבלו סקירה מקיפה על רשת מטבחי "זיו", על הטרנדים החדשים בתחום במטבחים בישראל ועל הקונספט החדש "ZIV SOLO" להכניס לבית מטבח יוקרה עם תג מחיר נמוך .

 

הסניף החדש הממוקם ברחוב גלגלי הפלדה בהרצליה פיתוח, על שטח של 430 מ"ר ובהשקעה של 6 מיליון שקל, מציג טכנולוגיות חדשניות וחומרים, שעד היום ניתן היה להשיג במטבחי יוקרה ומהיום, רק במטבחי זיו.  הקונספט "ZIV SOLO" פותח בתהליך ארוך של שנתיים, במטרה לתת מענה לצורך ההולך וגובר להכניס לבית מטבח שמשדר יוקרה ותג המחיר שלו נמוך משמעותית מזה של מטבח יוקרה מיבוא. 

 

דנה זיו דנינו מנהלת סניף הרצליה פיתוח – צילום: אבי בר

צילום: ישראל כהן

 

אבי זיו, מנכ"ל ובעלים רשת מטבחי זיו: "השנה האחרונה  על כל אתגריה גרמה  לשינוי התנהגותי ושינוי מהותי בצרכי הציבור הישראלי. המטבח הביתי הפך למוקד החיים המשפחתי בעת שאנו שוהים בבתים יותר מאי פעם.   נרשמה עלייה משמעותית בביקוש לשדרוג המטבח הביתי, ביקוש גבוה מאוד להרחבת המטבח, למטבחים מושקעים ומעוצבים ולמטבחי פרמיום.  מכירות  המטבחים צמחו  ברשת בשנה האחרונה בעשרות אחוזים, בעיקר בקרב משפרי המטבח הקיים ולאו דווקא כחלק מבנייה חדשה או מעבר למגורים חדשים. מדובר בצמיחה שלא הרגשנו מעולם, בפרט בשוק מטבחי הפרימיום שהגיע לביקושי שיא. בהתאם לכך השקנו את הקונספט של מטבחי יוקרה במחירים נגישים באולם החדש בהרצליה פיתוח".

 

אבי זיו, מנכ"ל ובעלים רשת מטבחי זיו – צילום: אבי בר

צילום: ישראל כהן

 

אולם התצוגה החדש מיועד בראש ובראשונה ללקוחות קצה המלווים לרוב ע'י אדריכלים ומעצבים. המטבחים בעלי עיצוב מוקפד המגובה בחומרים, מרקמים וטכנולוגיות, המתקדמים ביותר בתחום עיצוב  המטבח. במתחם היוקרתי תוצג קולקציית המטבחים החדשה ל 2021 לצד מכלול החידושים והיישומים האחרונים בענף. הקונספט העדכני מתפרס על פני שבעה מטבחי פרימיום. בכל אחד מהם יציגו מטבחי זיו את הקולקציות החדשות, העכשוויות והאופנתיות ביותר בפסיפס מגמות העיצוב המובילות, הכוללות חומרים טבעיים, טכנולוגיה מתקדמת, סגנונות כפריים ומודרניים, מטבחים המיועדים לחללים סגורים ופתוחים.

 

אבי זיו, מנכ"ל ובעלים רשת מטבחי זיו – צילום: אבי בר

צילום: ישראל כהן

 

על מטבחי זיו:

רשת מטבחי "זיו" קיימת מזה למעלה מ- 40 שנה.

מפעל החברה  מהגדולים בארץ בו מייצרים את המטבחים, ממוקם בעיר שדרות על שטח של כ- 25.000 מ"ר.

הרשת מונה כ- 200 עובדים ולה 6 סניפים.

רשת מטבחי זיו – www.zivltd.com

אולם התצוגה החדש – רחוב גלגלי הפלדה 11, הרצליה פיתוח.