בן בן ברוך בקמפיין החדש ל"מימון ישיר" – צילום: יח"צ
"מימון ישיר" יוצאת במהלך אסטרטגי לחידוש המותג – *שפה חדשה, *פרזנטור חדש, *ופשטות בעולם האשראי הצרכני.
"מימון ישיר" יוצאת בקמפיין רחב היקף עם הקומיקאי בן בן ברוך ונוכחות בולטת בכל ערוצי המדיה. המהלך כולל פריסת מדיה מקיפה בטלוויזיה ושלטי חוצות בפריסה ארצית. קמפיין ברדיו ובפלטפורמות הדיגיטליות המובילות במטרה ליצור חשיפה מירבית למיצוב המחודש של החברה.
כחלק מאסטרטגיית החברה וכניסתה לתחום המשכנתאות, משיקה "מימון ישיר" מהלך מיתוג מחדש ומיישמת תוכנית מקיפה לאופטימיזציה של הנכסים הדיגיטליים והמוניטין המותגי. התוכנית כוללת השקעה בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות, מיצוב חדשני של ערכי המותג, הטמעת זהות תקשורתית עדכנית וקמפיין פרסום רחב היקף ב ערוצי המדיה.
במסגרת תוכנית המיתוג מחדש "מימון ישיר" משיקה היום לציבור את הזהות השיווקית החדשנית של החברה תחת המסר “עושים את זה פשוט”.
אסטרטגיית הקמפיין מבוססת על נרטיב לפיו "מימון ישיר" הופכים את מה שנראה מורכב – לפשוט. הקמפיין מעביר מסר חד וברור על האפשרויות הפשוטות בתחום פתרונות האשראי, הלוואות לרכב ומשכנתאות.
בפרסומת ההשקה, הקומיקאי בן בן ברוך הופך ל"בן בן סבוך" – דמות מסבכת בעוד ש "מימון ישיר" פיתחה פתרונות פשוטים לצרכנים. בסיטואציות הומוריסטיות מסתבך בן עם רכישת רכב ושוקע בתוך עודף בירוקרטיה, עד ש "מימון ישיר" נכנסים לתמונה והופכים את הכל לפשוט. תוך זמן קצר מה שהיה מסובך – הופך לברור ומיידי.
פרסומת ההשקה עם הפרזנטור החדש בן בן ברוך תעלה בערוצי הטלוויזיה למשך שבועיים, לאחר מכן ייחשפו סרטוני המוצרים הספציפיים של מימון ישיר בענף הרכב במדיות השונות.
מנכ"ל מימון ישיר, ערן גולן, מסר: "מימון ישיר ממשיכה להיות מהחברות המובילות בתחום האשראי החוץ בנקאי עם קמפיין ומיתוג מחודש, שמבטאים את המחויבות שלנו לפשטות, חדשנות וצמיחה. אנו מרחיבים את פעילותנו לתחומים חדשים כמו הלוואות לרכישת רכב מאדם פרטי וכניסה לעולם המשכנתאות, במטרה לספק ללקוחות פתרונות מימון מתקדמים ונגישים. בן בן ברוך, בגישתו הישראלית הישירה וההומוריסטית, מחזק את החיבור שלנו לקהל הרחב ומסייע לנו להעביר את המסר באופן אותנטי ומזמין".
אסטרטגיית הקמפיין בהובלת משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.