כותרות אחרונות
Search

"מימון ישיר" מעמיקה את הפעילות בענף הרכב ויוצאת בקמפיין למתן שירות המשלב מציאת רכב ומימון רכישתו, בכיכובו של הפרזנטור ליאור כלפון.

 

"מימון ישיר" מעמיקה את הפעילות בענף הרכב ויוצאת בקמפיין למתן שירות המשלב מציאת רכב ומימון רכישתו, בכיכובו של הפרזנטור ליאור כלפון.

לאחר שנאבק בנגיף הקורונה, השחקן ליאור כלפון חוזר למסך בקמפיין חדש.

 

מימון ישיר, חברת האשראי הצרכני הגדולה בישראל, משיקה קמפיין חדש שיעלה היום (26.07.20) בסדרת פרסומות חדשה. הקמפיין מציג עזרה אקטיבית במציאת רכב ומימונו לפי צרכי הלקוח, זאת הודות לשיתוף פעולה ענף של מימון ישיר עם מאות סוכנויות רכב מובילות.

 

בקמפיין החדש חוזר למסך הקומיקאי ליאור כלפון הפרזנטור האהוב.  כלפון תורם לקמפיין באופיו הקלילות והומוריסטי, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהקו התקשורתי של מימון ישיר לאורך כל השנים האחרונות. הקמפיין מובל ע"י משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ויעלה בערוצי הטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית.

 

 

לינק לסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=Dk_fjyU6NHw

 

ערן גולן, סמנכ"ל שיווק במימון ישיר: "הקמפיין מדגיש את הייחודיות של מימון ישיר, המספקת אלטרנטיבה לצרכן ללא צורך בריצות, דאגות וכאבי ראש. באמצעות השירות שלנו הלקוח נהנה מל העולמות: עזרה אקטיבית במציאת רכב לפי דרישות הלקוח, מתוך היצע של מאות סוכנויות רכב ואלפי רכבים המוצעים למכירה בכל רגע נתון, וקבלת  הלוואה בתנאים נוחים לרכישת הרכב. מהלך זה הנו צעד נוסף בביסוס מעמדה של מימון ישיר כשחקן משמעותי בענף הרכב בכלל ולא רק בענף ההלוואות לרכב".

 

מימון ישיר, המנוהלת ע"י ערן וולף, מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, הינה חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי מהמובילות בתחומה בישראל. החברה מעמידה הלוואות לפרטיים לרכישת רכב, בהיקף פעילות של מיליארדי שקל בשנה. החברה מצטיינת במערך טכנו