צילום: יח"צ "לובינסקי"
מינוי בכיר במשק – אלון גולדמן מונה לתפקיד מנהל מותג היוקרה החדש IM-Motors בקבוצת לובינסקי.
לובינסקי, יבואנית מותג היוקרה החדש IM-Motors לישראל, מודיעה על מינויו של אלון גולדמן לתפקיד מנהל הפעילות. גולדמן, מגיע עם רקע עשיר מתחום היוקרה בענף הרכב בארץ ובתפקידו האחרון שימש כמנהל השיווק של מותגי BMW ו-MINI בישראל.
גולדמן ינהל את מותג היוקרה החדש IM-Motors ויהיה אחראי על השקת ופעילות המותג בישראל.
דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "אלון נבחר בזכות הניסיון הרחב בתקשור מותגי יוקרה בישראל ובעל הרקע הנדרש להתמודד בהצלחה עם השקת וניהול מותג היוקרה החדש בשוק התחרותי בישראל".
קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS, MG ו-IM בישראל, מודיעה על מינוי מנהל מותג חדש לפעילות מותג היוקרה החדש IM-Motors בישראל. אלון גולדמן (42, נ+3) ינהל את פעילות מותג IM בישראל שיושק במהלך הרבעון הרביעי של 2025 ויוביל את אסטרטגיית ההשקה והצמיחה של המותג החדש בשוק הישראלי, באמצעות הקמת מרכזי חוויה ייחודיים, יצירת שיתופי פעולה ופניה ללקוחות חדשים.
אלון גולדמן, המתגורר בנס ציונה הוא בעל תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בשיווק, מרצה במכללה למקצועות הקריאייטיב "תרצה גרנות" ומשמש גם כמנטור במחלקה לשיווק, פרסום ודיגיטל במכללה למנהל. גולדמן, התחיל את דרכו המקצועית כיועץ תקשורת בקבוצת "בייסברג" ולאחר מכן ניהל את תקציבי הפרסום של דלק מוטורס במשרדי הפרסום גיתם BBDO (BMW ו-MINI) ובאומן בר ריבנאי (מאזדה ופורד). אלון מביא עמו ניסיון רב בענף הרכב בחברת צ׳מפיון מוטורס, כמנהל התקשורת השיווקית של המותג סיאט ובדלק מוטורס, כמנהל השיווק של מותגי BMW ו-MINI בישראל.
במסגרת תפקידו האחרון, אותו מילא ב-6 השנים האחרונות – הוביל אלון את שינוי תפיסת המותג BMW באמצעות מהלכים שיווקיים ותקשורתיים יוצאי דופן, כשבין היתר, גייס לשורות המותג את השחקנית הבינלאומית איילת זורר, מהלך שנתפס אז כבולט בענף הרכב המקומי. בתקופתו, נבחר BMW למותג הרכב המוביל בישראל על-פי מדד המותגים של גלובס, שנתיים ברציפות. גולדמן, היה גם שותף מרכזי בהקמת "דיירקט", מותג האונליין של דלק מוטורס למכירת רכבי 0 קילומטר אותו השיקה דלק מוטורס לאחרונה.
במותג סיאט, הוביל גולדמן את השקת הדור החמישי של האיביזה ורכב הפנאי הקטן סיאט ארונה והיה ממובילי אתר האונליין של המותג, שנחשב ייחודי מאוד בזמנו – עם אפיון דגם ייחודי שנמכר בדיגיטל בלבד. בתקופתו בסיאט צמח המותג והגדיל את היקף המכירות ואף התברג לראשונה בין עשרת המותגים הנמכרים בישראל.
אלון גולדמן: "אני נרגש וגאה להצטרף לקבוצת לובינסקי, מהיבואניות הוותיקות והמוערכות בישראל ומודה לדורי מנור, דני שביט ואסנת הר לב על ההזדמנות. מצפה לנו ב-IM אתגר לא פשוט וזה מחייב אותנו להיות בולטים ויצירתיים כדי להביא משהו חדש ושונה לענף הרכב המקומי. אנחנו רואים במותג הזה פוטנציאל גדול להתבסס ולצמוח, ונשקיע מאמצים ומשאבים גדולים כדי לנסות ולייצר חוויה אחרת. אני משוכנע שהשילוב של יבואן מוכר ומנוסה, היצרן הגדול והיציב בסין שמשתף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה "עלי-באבא" ומעל הכל – שני דגמים באיכויות מאוד גבוהות בשלב ראשון – יהיו בסיס חשוב ומשמעותי להצליח לחדור ללב הלקוח הישראלי".




