כותרות אחרונות
Search

מלון 'הולידיי אין' אשקלון עובר לניהול עצמאי וייקרא מלון 'הרלינגטון'

יש חדש תחת השמש: מלון 'הרלינגטון' על הצוק ליד הים

בשורה לענף התיירות בישראל: מלון 'הולידיי אין' אשקלון עובר לניהול עצמאי של החברה המנהלת אותו בפועל מאז הקמתו. המלון ישנה את שמו ל'הרלינגטון' כשם חברת הניהול. מנכ"ל המלון, אבי דדון: "אנו מציבים לעצמנו סטנדרטים גבוהים יותר בכדי להבטיח שהאורחים יחושו בשינוי לטובה"

החל מהתאריך 1.8.17, עובר מלון 'הולידיי אין' אשקלון לניהול עצמאי וייקרא מאותו התאריך ואילך מלון 'הרלינגטון'. נציין כי מדובר במלון האחרון בארץ הנמצא תחת המותג 'הולידיי אין', וכעת כאמור מלון זה נפרד מרשת 'קראון פלאזה' ועובר לניהול עצמאי תוך הקמת מותג חדש. צוות המלון הקיים ימשיך להוביל את המלון וינוהל ישירות על ידי החברה שהקימה ומחזיקה את הנכס לאורך השנים.

צילום: יח"צ

כידוע, המבנה העגול הייחודי של המלון ומיקומו השוכן לצידו של אחד החופים היפים בישראל, הפכו את המלון בשנים האחרונות ליעד מבוקש ואטרקטיבי בענף התיירות בישראל. מדי שנה מגיעות למלון משפחות מכל רחבי הארץ וכן אנשי עסקים המתארחים ונהנים מאירוח ונוף ייחודים. במסגרת המעבר לניהול עצמאי, המלון ימשיך לפעול עם הצוות הניהולי המוכר והאדיב ובנוסף יזכה לרענון בנראות המלון, שינוי בהיקף הפעילויות למשפחות, ועוד הפתעות שיחכו לאורחים בתקופת הנופש.

המלון החדש ימשיך לשלב אירוח משפחות, באווירה כייפית וצעירה, וכן אנשי עסקים באווירה אישית וביתית. אורחי המלון יהנו מהמיקום המיוחד מעל הצוק ליד הים – כאשר מכל מרפסת בכל החדרים ניתן לראות את הים, לשמוע את רחש הגלים ולהריח אותם. אורחי המלון יוכלו ליהנות מחוף הים בקרבת המלון ומהטיילת הנמצאת לרגליו ומובילה למרינה מקסימה ולפאבים תוססים. בנוסף, בחודשי הקיץ הקרובים צפוי להיפתח במרחק הליכה מהמלון קניון ה"מרקט מול" שבו יפתחו בתי קפה, מסעדות, חנויות לבילוי ופנאי. ה"מרקט מול" צפוי להוות מוקד משיכה לתיירים ומבלים מהאזור.

צילום: יח"צ

בתוך כך, בימים אלו מוקם אתר אינטרנט שירכז בצורה מסודרת ונוחה את כל המידע על חדרי המלון, הפעילויות השונות וכן האטרקציות הסובבות אותו. האתר יכלול תמונות חדשות ועדכונים רלוונטיים.

מנכ"ל המלון אבי דדון מסר: "אנו נרגשים מאוד מהמעבר לניהול העצמאי ואין לי ספק שעבור האורחים הדבר יהווה שדרוג משמעותי. הצוות הקיים בניהולי ימשיך לתת שירות על פי אמות המידה המוכרים ולספק לאורחים חוויית נופש מהנה. המעבר לניהול עצמאי ופרטי הוא עניין בירוקרטי ואציין כי אנו מציבים לעצמנו סטנדרטים גבוהים יותר בכדי להבטיח שהאורחים יחושו בשינוי לטובה. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות במלון הרלינגטון אשקלון על הצוק ליד הים".