כותרות אחרונות
Search

מלונות דן הכריזה על פתיחת מלון חדש בתל אביב – LINK hotel & hub

LINK hotel & hub

מלונות דן הכריזה על פתיחת מלון חדש הפונה לדור החדש של צרכני המלונות בעולם ובארץ: LINK hotel & hub

LINK hotel &hub הינו מותג חדש של רשת מלונות דן המציע  לקהל הרחב קונספט מלונאי וחברתי חדשני הפונה לדור החדש של התיירים ואנשי עסקים ונותן מענה לסדרי עדיפויות השונים של דור זה. מלון LINK hotel &hub מציע קונספט של "חיבור" הביחד החברתי עם המיוחד והצעיר בעיר – אומנות רחוב וטכנולוגיית אירוח מתקדמת.  על עיצוב מלון לינק החדש היו מופקדים האדריכל המוביל רני זיס והמעצבת דנה לייטרסדורף, בעלת משרד המתמחה בעיצוב בתי מלון ומשרדים.

 

צילום: דניאל לילה

 

מלון LINK hotel &hub מציע לאורחים את LinkApp – אפליקציה חדשנית מקיפה לתפעול הכניסה והשהות במלון המאפשרת לאורח לבצע צ'ק אין וצ'ק אאוט, להזמין אוכל ושתייה ושירותי מלון, לפתוח את דלת החדר ולבצע מגוון פונקציות בתוך החדר כמו הפעלת הטלוויזיה, הפעלת המזגן וכוונון הגדרות עוצמת האור והאווירה בחדר.

 

 

המלון מציע חוויה אומנותית ייחודית ונותן במה לסצנת אומנות הרחוב התל אביבית אותה אצר הצלם דניאל סיבוני שזכה להכרה בינלאומית וקיבל פרס על מפעל חיים בפסטיבל הסרטים בקאן. דניאל סיבוני הקצה קומות שונות ב- LINK hotel &hub לאומני רחוב תל אביביים עכשוויים כשכל קומה מוקדשת לאמן אחר. עבודות האמנות שלהם יוצגו בחדרי האורחים ובחללים המשותפים וכמו כן הן יוצעו למכירה. אורחי המלון  יוכלו ליהנות מאווירת הגרפיטי הייחודית של תל-אביב שניתן לראות על קירות בכל אזור במלון וגם לקחת איתם חזרה לביתם את האווירה העכשווית של העיר התוססת.  אומני הרחוב התל אביביים שיצירותיהם יוצגו במלון LINK: בזוקה ג'ו, רוס פלאזמה, אריק ברכה, יוני דנציגר, מיוריאל, שי שניידרמן, דיוז, דן גרובר ומיכל רובין.

הצלם דניאל סיבוני – צילום: אבי בר

 

רון פדרמן, אשר הוביל את צוות הפיתוח של מלון ה-LINK אמר: "המשימה המוצהרת שלנו היא לענות על צרכי הנוסע המודרני ולכן נפטרנו מחלק גדול מהמאפיינים של  מלונות רגילים. אנחנו לא מקבלים תשלומים במזומן .אין לנו דלפק קבלה. אין אצלנו 'בל בוי' אבל בהחלט יש לנו צוות שירות רב תכליתי שזמין 24/7 ופועל על פי העיקרון של 'כולם עושים הכל'. חברי הצוות נגישים מאד, חדורי מוטיבציה ודינמיים, ועוזרים בעת הצורך בצ'ק-אין או צ'ק-אאוט. הם מטפלים בבקשות של האורחים ומשרים בקרב האורחים אווירה צעירה ודינמית. התוצאה היא עסקה משתלמת מאד והכי חשוב המחירים נוחים והתמורה גבוהה.

 

 

מלון הלינק מציע 94 חדרים  בגדלים שונים בהם סוייטה בודדת בקומת האחרונה מתוך 8 קומות. המלון  ממוקם בשדרות שאול המלך בתל אביב ובסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, קניון ויצמן בבית חולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור. הרחוב המרכזי הגדול ביותר הקרוב למלון הוא אבן גבירול שקנה לעצמו מקום של כבוד כאזור בילוי וקולינריה. המלון לוכד את הרוח האנרגטית של תל אביב ומציע מוקד אידיאלי לכל מה שיש לעיר להציע.

 

צילום: דניאל לילה

 

במלון LINK hotel &hub החדש הלובי המסורתי הפך ל-HUB – חלל עבודה משותף שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד, להיפגש, לשחק, לנוח, לאכול ולשתות, ויכולים לבחור בין להיות לבד לבין לעבוד ולבלות עם  אחרים. ה-HUB מאובזר בשולחנות עבודה משותפים, מבחר רחב של חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח. בערב יהפוך ה-HUB לאזור בילוי ומפגש עכשווי, כולל שימוש בכלי התצוגה לצפייה במצגים, סרטים ואירועי מוסיקה וספורט. כמו כן, ממש בכניסה למלון החדש ממוקם אספרסו בר שנקרא "LinkCafe" והוא יהיה פתוח בכל שעות היממה 24/7.

 

 

חדרי האירוח של המלון בגודל 17 עד 40 מ"ר מציעים איזון מושלם בין קומפקטיות לנוחות. החדרים מצוידים בטלוויזיות חכמות גדולות במיוחד (55 אינטש), מיטות ומצעים יוקרתיים, כספת גדולה במיוחד ותאורה המתכווננת לצבעים שונים בהתאם למצב הרוח.

צילום: דניאל לילה

 

ה-LINK מצויד במתחם ספא וכושר עם ציוד מלא, מציע  אימונים אישיים וחדרי מסאג' פרטיים. בסמוך לאזור הספא והכושר יש חדר שירות עם תאים לאחסון ציוד אישי לאורחים שמגיעים לפני הצ'ק-אין או רוצים להישאר לאחר הצ'ק-אאוט, מכונות כביסה ומייבשים בשירות עצמי ומכונות למכירת פריטים נחוצים, כגון: מטענים, מתאמים, כפכפים וערכות גילוח.

 

עלות הסבת המבנה בשדרות שאול המלך, ששימש בעבר כמטה של חברת עמידר, למלון LINK hotel &hub נאמדת בכ-40 מיליון ₪.