כותרות אחרונות
Search

מלונות דן מכריזה על הקמת מלון חדש הפונה לדור החדש של צרכני המלונות בעולם ובארץ

LINK

hotel & hub

מלונות דן מכריזה על הקמת מלון חדש הפונה לדור החדש של צרכני המלונות בעולם ובארץ

מלונות דן הסבה את המבנה ברחוב שאול המלך ששימש בעבר כמטה של חברת עמידר, למלון עדכני וחדשני בהשקעה של כ-40 מיליון ₪

 

המלון החדש ממוקם בשדרות שאול המלך בתל אביב בסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, בית החולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור, מציע 94 חדרים ב-8 קומות וייפתח לקהל הרחב בתחילת 2018

 

LINK hotel &hub המותג החדש של חברת מלונות דן מציע קונספט של מלון הפונה לדור החדש של התיירים ואנשי עסקים ומשלב מענה לסדרי עדיפויות השונים של דור זה כגון: חלל עבודה משותף, אווירה לא פורמלית ואמנות אורבנית בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לאורח לבצע בעצמו חלק גדול מהפעולות במלון כגון: צ'ק אין, צ'ק אאוט ושירותים אחרים.  בנוסף, המלון יציע גם שירותי אוכל ושתייה, חדרי ישיבות, חדר כושר וספא.

 

מלונות דן מכריזה על הקמת מלון חדש הפונה לדור החדש של צרכני המלונות בעולם ובארץ: LINK hotel & hub.

 

המלון החדש ממוקם בשדרות שאול המלך בתל אביב בסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, בית החולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור, מציע 94 חדרים ב-8 קומות וייפתח לקהל הרחב בתחילת 2018.

 

LINK hotel &hub המותג החדש של חברת מלונות דן מציע קונספט של מלון הפונה לדור החדש של התיירים ואנשי עסקים ומשלב מענה לסדרי עדיפויות השונים של דור זה כגון: חלל עבודה משותף, אווירה לא פורמלית ואמנות אורבנית בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לאורח לבצע בעצמו חלק גדול מהפעולות במלון כגון: צ'ק אין, צ'ק אאוט ושירותים אחרים. בנוסף, המלון יציע גם שירותי אוכל ושתייה, חדרי ישיבות, חדר כושר וספא.