כותרות אחרונות
Search

מנות חדשות בתפריט 2016 של מסעדת פאלאס במלון וולדורף אסטוריה , בהן מנת 'שבעת המינים'

מנת 'שבעת המינים', אחת מחמשת המנות מכל העולם שנבחרו להגיע לגמר תחרות Taste of Waldorf Astoria שתתקיים בחודש הבא בניו יורק תוצע, יחד עם מנות נוספות,  בתפריט 2016 של מסעדת הפאלאס הבשרית של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. השף איציק מזרחי ברק, האמון על הרכבת התפריט, החליט לאור הביקוש והביקורות המהוללות , להכניס את המנה לתפריט ולשמוע חוות דעת גם מאורחי המסעדה.

מנת 'שבעת המינים' מורכבת מפילה דניס בקראסט חציל מעושן, בורגול, עשבי תיבול, רימונים וקרם טחינה, נוצרה לאחר שהשף איציק מזרחי ברק נבחר יחד עם השף Joseph JJ Johnson מניו יורק להיות, אחד מחמשת המאסטר שפים בעולם שהגיעו לגמר העולמי של תחרות המנה הבאה של רשת מלונות וולדורף אסטוריה. לרגל ההישג המרשים ולקראת אירוע הגמר שיתקיים בסוף פברואר בניו יורק מוצעת מנת 'שבעת המינים' עד סוף פברואר במחיר השקה מיוחד של 77 ₪.

voldorf 2

המנה המנצחת, שבעת המינים – צלם שרקה בביקה

בנוסף למנת 'שבעת המינים' הוספו לתפריט 'הפאלאס' שלוש מנות נוספות: ריזוטו פטריות עם שלל פטריות יער, שמפיניון, שימאג'י ושמן כמהין;  פילה דניס על הפלנצ'ה בתוספת קרם כרובית, דלעת מקורמלת ושומר צלוי; סטייק טרטר מאנטרקוט מיושן לצד קרם ווסאבי, סויה, צ'ילי, עלי כוסברה , ביצה עלומה וקרוטונים.

בתפריט מסעדת 'הפאלאס' מנות מוקפדות ומרעננות, המתבססות על המטבח הצרפתי עם השפעות של המטבח הים התיכוני המודרני. בהרכבת המנות נעשה שימוש במוצרים ובחומרי גלם איכותיים ביותר ובמרכיבים המקומיים שיש לעיר ירושלים להציע.

בין המנות הבולטות בתפריט 2016 של מסעדת הפאלאס ניתן למצוא:

  • קסולה טלה- תבשיל ירך טלה, לשון טלה בבישול איטי, כתף טלה, קרם שורשים, גזרים מקורמלים וציר טלה מצומצם.

  • סטייק אנטריקוט (300 גרם) צלוי על גריל פחמים, קונפי ארטישוק ועגבניות, עלי תימין וציר בקר מצומצם

  • צלעות טלה צלויות ועלי טימין, קונפי שום, תפוחי אדמה מקורמלים, קרם שורש פטרוזיליה וציר טלה מצומצם

  • פילה מוסר ים אפוי עם עלי תימין ושום קונפי ארטישוק, עגבניות, קרם אפונה ונענע, ברוטב ביסק דגים מוקצף

  • פילה סלמון צלוי על מחבת לוהט עלי תרד פריכים, זוקיני, קרם תירס, לפת מקורמלת, רוטב שומר ופסטיס

  • קונפי סלמון במסך עשן טרטר טונה אדומה במעטפת מלפפון, קרם סלק ומלח ים אטלנטי

  • קונסומה עוף חזה עוף, דלעת, זוקיני וקולרבי

גיא קליימן, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה: " אני מזמין את כל עם ישראל לבוא להינות מהמטעמים פרי ידיו של שף מזרחי-ברק המחונן במסעדת ה"פאלאס" שלנו. מנת שבעת המינים היא בהחלט מנה ראויה לזכות בתחרות Taste of Waldorf Astoria – יש בה את הטעמים, הצבעים והניחוחות של ארץ ישראל באיכות הגבוהה ביותר וממליץ להגיע ולטעום את המנה במחיר ההשקה".

שף איציק מזרחי ברק:" עצם ההגעה לחמישיית הגמר בתחרות בעלת שם עולמי, בה השתתפו שפים עם כוכבי מישלן, היא עבורי הישג ענק. אני כרגע על גג העולם ומקווה שנצליח להשאיר את הרושם הנכון בפני השופטים בפברואר בניו יורק. חשבתי ליצור מנה שגם שפים במסעדות אחרות בעולם יוכלו להגיש, אבל שתהיה עם ניחוחות ארץ ישראליים וכך נוצרה

המנה הכוללת בורגול, טחינה ועשבי תיבול- מרכיבים מזרח תיכוניים מובהקים שמתחילים לתפוס מקום בכל העולם".

voldorf 1

השף איציק מזרחי ברק – צלם שרקה בביקה

שף איציק מזרחי ברק, השף הראשי של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, כיהן כשף ראשי במלונות יוקרה מהמובילים בישראל במשך שנים רבות, בקייטרינג היוקרתי של פול אסנהיים, בקומפלקס היוקרה בארמון הרודס שרתון  באילת,  במלון שרתון סיטי טאוור בתל אביב ובמלון שרתון פלאזה בירושלים.

במסגרת השתלמויותיו נסע פעמים רבות לרחבי ארצות הברית, יפן, והונג קונג והשתלם במיטב המסעדות מתוך רצון ושאיפה ללמוד, להתחדש ולרכוש ידע נוסף. בין השאר שף איציק ברק עבר השתלמויות בניו יורק במסעדות Daniel Boulud, ו Le Bernardin , Per –Se  של תומס קלר, L’Atelier de Joel Robuchon , לנדמרק מנדרין בפריז ובהונג קונג, ב"שנגרילה" בפריז ובנוסף גם במלון Hilton Tokyo Conrad במסעדת השף של גורדון רמזי.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון הפאלאס שבעיר, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר.  במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ואזורי ישיבה מעוצבים.  לאחרונה, דורג וולדורף אסטוריה ירושלים במקום השביעי בין מאה המלונות הטובים בעולם ונבחר למלון הטוב במזרח התיכון, על ידי מגזין התיירות היוקרתי 'Condé Nast Traveller'.

כדי לבצע הזמנה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים בקרו באתר: www.waldorfastoria.com.

להזמנת מקום למסעדה ולמלון : טל':02-5423353  .כתובת  –  אגרון 26, ירושלים.

מומלץ להזמין מקומות למסעדות מראש.