כותרות אחרונות
Search

מנו ספנות מציג ומזמין להצטרף, להפלגה קולינארית ייחודית לקפריסין, באוניה 'גולדן איריס', 13.5.16 עם השף שאול בן אדרת. רק 209 אירו לאדם פנסיון מלא

מנו ספנות מציגה: הפלגה קולינארית ייחודית עם השף שאול בן אדרת

הפלגת הנופש הקולינארית של 'מנו ספנות' כוללת מגוון סדנאות שפים, סדנאות עם השף שאול בן אדרת, מגוון ארוחות, אירועי MANO LIVE, חדרים מרווחים ועוד

הפלגה קולינארית לקפריסין באוניה 'גולדן איריס', 13.5.16

"מנו ספנות" המובילה את תחום הפלגות הנופש בישראל שנים רבות ממשיכה לחדש את הענף ומשיקה את הפלגות קולינאריות עם מיטב השפים בישראל. ההפלגה הקולינארית הראשונה בהנחיית השף שאול בן אדרת תצא ב-13 במאי ותכלול סדנאות על הסיפון, מגוון ארוחות שף, מסעדות וחופשה מהנה וטעימה.

גיל חשמונאי, מנהל שיווק "מנו ספנות": "כבכל עונה, 'מנו ספנות' מציעה חבילות קונספט ייחודיות הכוללות מגוון אטרקציות ופעילות לנוסע הישראלי. השנה, אנו מציעים הפלגות קולינאריות ושמחים לארח את השף שאול בן אדרת ושפים נוספים שיעבירו סדנאות חווייתיות לנופשים. ההפלגות מיועדות לחובבי תחום הגסטרונומיה שירצו לשלב בין חופשה מהנה, יעדים אטרקטיביים ואוכל משובח.  חברת "מנו ספנות" ידועה בזכות הפלגות נופש איכותיות לכל המשפחה ומעניקה לנוסע הישראלי חופשה מהרגע הראשון ".

באוניה "גולדן איריס" היוקרתית כ-400 חדרים וסוויטות, היכולים לקלוט כ-1,000 נוסעים. לרווחת הנופשים ניתן ליהנות מחדר כושר מול הים, שדרות שופינג דיוטי פרי, מופעי MANO LIVE , סוויטות חדרים מפנקים, מסעדות, מגוון טרקליני בר, בריכה וג'קוזי, סיפוני שיזוף, ספא, סאונה, מועדון ילדים ועוד.

תחום הקולינאריה הינו בעל חשיבות רבה בהפלגות 'מנו ספנות'. צוות השפים של האונייה דואגים  למטעמים ושפע של סגנונות גסטרונומיים, צבעוניות וריחות מעוררי תיאבון והכל מוגש בדרכים מקוריות ומפתיעות. אורחי האונייה נהנים מפנסיון מלא, ממסעדה מפוארת מציעה 3 ארוחות שף עשירות ביום. הסגנון האהוב בקונספט של בופה מסודר ומופרד, כשכל בופה מציע סגנון אחר, מאפשר לאורחי האוניה לגשת ולבחור כאוות נפשם את המנות המועדפות, לחזור ולטעום מאותה מנה או לגוון בין המאכלים בדרך המועדפת עליהם, בלי לחץ וליהנות ברקע ממוסיקה נעימה.

זו הזדמנות ייחודית לארוחות שחווים רק באונייה, להשקיף לנוף הקסום של הים והיעדים השונים ולהתענג על חוויה קולינרית המותאמת לכל חיך. מבוגרים, ילדים, אוכלי בשר או צמחוניים, כל אחד ימצא בין השפע את הטעמים המועדפים עליו.

אייל גליק, המפיק הקולינרי: "הרעיון בחיבור המיוחד נולד במטרה להעצים את החוויה של האורח בסוף שבוע. מעבר  לשרותי המלון החווייתיים,  יש כאן ערך מוסף אמיתי, בו האורח פוגש באופן ישיר שפים אותם רואה רק בטלוויזיה , מתנסה בבישול בעצמו, מעשיר את הידע בתחום  ויוצא עם מטען חוויתי, ידע וטיפים בתחום הבישול והאפייה. במסגרת פעילות חוויתית זו האורח משתתף בסדנאות אוכל שונות, פוגש מטבחים שונים, נחשף לעולם הקונדיטוריה ועוד."

mano 1

הפלגה קולינארית לקפריסין – סדנאות עם השף שאול בן אדרת בתאריך 13.5.16

הפלגת 2 לילות (3 ימים) באוניה 'גולדן איריס' של 'מנו ספנות', לקפריסין– בסיס פנסיון מלא.

ההפלגה כוללת מגוון סדנאות על הסיפון, ארוחות מגוונות, סיורי שווקים ועוד.

במהלך השיט הקולינארי יערכו מגוון סדנאות שיועברו על ידי שפים וקונדיטורים מהתחום. שתי סדנאות יועברו על ידי השף שאול בן אדרת ויעניקו למפליגים חוויה גסטרונומית.

לרנקה- קפריסין

 עיר הנמל השנייה בגודלה. שם ניתן לסייר בין חנויות וגלריות, שווקי אוכל, כנסיות ואתרים רבים. ביקור באיה נאפה, בחופים המרהיבים ובטברנות.

מחיר להפלגה קולינארית כולל סדנאות שף: החל מ-209 אירו לאדם.

הנחות למזמינים באתר האינטרנט.

פרטים נוספים על חבילות הנופש באתר החברה: http://www.mano.co.il/ או בטלפון *8288