כותרות אחרונות
Search

מסטיק מנטוס PURE FRESH באריזת 7 יחידות סטיקס

צילום: אפרת אשל

מסטיק מנטוס PURE FRESH   באריזת 7 יחידות סטיקס עם שתי שכבות טעמים בכל מסטיק

עכשיו באריזה משפחתית!

בסדרה 4 סוגים שונים ומרעננים: מלון-לימונדה *פטל-תפוז * מנטה * מנטה עדינה

לאור הצלחתו האדירה בישראל, מסטיק מנטוס PURE FRESH – באריזת 7(!) יחידות – עכשיו גם במארז של 4 חפיסות!

מסטיק מנטוס סטיקס, הוא היחיד בארץ הנמכר באריזות של 7 יחידות וכעת כאמור, ניתן להשיגו גם במארז 4 חפיסות הכולל– 28 מסטיקים!

מסטיק מנטוס סטיקס (מסטיקים שטוחים וארוכים) עם שתי שכבות טעם בכל מסטיק, מגיע בסדרה של 4 שילובי טעמים, ייחודיים ומרעננים, בהם: מלון-לימונדה, פטל-תפוז, מנטה  ומנטה עדינה.

מנטוס 1

צילום: אפרת אשל

כמו כל מוצרי המסטיק של מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת מנטוס סטיקס החדשה,  הינם  מסטיקים איכותיים, ללא סוכר, שומרים על טריותם וטעמם המצוין לאורך זמן ומיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

היכן נמכרים ומחיר: את סדרת מסטיק מנטוס סטיקס 7 יחידות במארז משפחתי, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, במחיר של 9.90 ₪ למארז 4 חפיסות.

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.