כותרות אחרונות
Search

מסיבת הפתעה לטל ברודי לרגל יום הולדתו ה- 80

מיקי ברקוביץ (מימין) וטל ברודי עם הגביע הנכסף  – גביע אליפות אירופה בכדורסל – צילום: מורג ביטן

 

מסיבת הפתעה לטל ברודי לרגל יום הולדתו ה- 80

את האירוע שנערך במוזיאון "הספורט היהודי העולמי" בכפר המכביה אירגן מועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב.

 

עשרות מכביסטים עשו לאגדת מועדון מכבי תל-אביב בכדורסל טל ברודי מסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו ה-80 במוזיאון "הספורט היהודי העולמי" בכפר המכביה.

 

טל ברודי והחברים – מימין: דורון ג'מצ'י, בוב גריפין, אולסי פרי, מוטי ארואסטי, טל ברודי, מיקי ברקוביץ, שוקי שוורץ – צילום: מורג ביטן

 

ברודי הגיע עם רעייתו תרצה למוזיאון "ספורט היהודי העולמי" שהוזמן להרצאה מפני ארגון עובדים אך עם פתיחת הדלתות התקבל ע"י עשרות מכביסטים לקבוצה בהם : עו"ד שמעון מזרחי, מיקי ברקוביץ, מוטי ארואסטי ,אולסי פרי, בוב גריפין, אמנון אבידן, דוד פריש, שוקי שוורץ, דורון ג'מגי ועוד…

 

באודיטוריום במוזיאון צפה ברודי גם בברכות מצולמות מנשיא המדינה יצחק הרצוג והקומישנר ה-NBA אדם סילבר ואגדת הכדורסל מה-NBA ביל וולטון.

 

שמעון מזרחי ציין: "טל הוא אגדה כאדם, אני זוכר שהוא היה בנבחרת ארצות הברית שנסעה לטורניר ביוגוסלביה. דיברתי עם טל טלפונית הרבה פעמים עד ששכנעתי אותו להגיע. אני זוכר כמו היום את ההלם של טל כשהוא ראה את מגרש הבלטות הישן ברחוב מכבי, הוא לא ידע לאן הוא הגיע. האופן שבו הוא התכונן לכל משחק היו דוגמא ומופת לכל אחד בחדרי ההלבשה. טל היה ונשאר אדם של אנשים. הוא הגיע בשביל הציונות והמשיך את הציונות כשגריר של רצון טוב של מדינת ישראל והלוואי שירבו כמוהו".

 

מיקי ברקוביץ (מימין) וטל ברודי עם הגביע הנכסף  – גביע אליפות אירופה בכדורסל – צילום: מורג ביטן

 

מיקי ברקוביץ’ סיפר עליו: "טל ברודי הוא הפרטנר שלי וחבר טוב. אם הייתם אומרים לי בגיל 10, 14 שטל ברודי היה אחד החברים הטובים שלי הייתי עונה ‘השתגעתם?’. היה לי את הכבוד להתאמן ולשחק איתך".

 

גם אולסי פרי בירך את ברודי: "כשהגעתי למכבי זה היה אמור להיות לשישה משחקים, ואמרו לי שאחרי חודש וחצי אני אחזור הביתה. אבל כשהתחלנו להתאמן הבנתי שהשחקנים הרבה יותר טובים ממה שנאמר לי. ואז פגשתי את טל, שהיה הקפטן ושנינו מניו ג’רזי. שנינו למדנו כדורסל באותה הדרך. עבורי זו הייתה ברכה ועונג. הוצאת ממני את המיטב והוצאת את המיטב ממכבי. אני אוהב אותך, טל".