כותרות אחרונות
Search

מסעדת כיתאבון בנצרת יוצאת במבצע מפנק – 100 ₪ לסועד….

 

מסעדת כיתאבון בנצרת יוצאת במבצע מפנק

לרגל חופשת הקיץ ורגע לפני שחוזרים ללימודים דיל מיוחד למשפחות וקבוצות במסעדת כיתאבון הנצרתית. ארוחה מלאה הכוללת שבעה סוגי סלטים, מנה עיקרית ושתייה קלה רק ב-100 ₪  לסועד.

מסעדת כיתאבון בנצרת שמציעה עיצוב מודרני וחדשני, בדגש על קונספט של תרבות ואמנות, זאת  לצד תפריט אוכל ערבי אותנטי מוקפד, מציעה לרגל חופשת הקיץ שנמצאת בעיצומה, ורגע לפני שחוזרים ללימודים, דיל מיוחד ושווה למשפחות ולקבוצות מחמישה סועדים ומעלה.

מסעדת כיתאבון מזמינה את המשפחות והקבוצות המטיילות בקיץ בעיר נצרת ליהנות מאתנחתא קולינרית ערבית אותנטית שווה במיוחד, ובעיקר מאווירה מיוחדת וקסומה.

kitabun 2

הדיל המיוחד יציע: שבעה סוגי סלטים מיוחדים: חומוס אלפאשא, חומוס הבית עם פטריות מוקפצות עם שום ובצל; כרובית בטחינה על מצע ירק; גזר מבושל עם צימוקים וצ'ילי; סלט תפו"א עם פסטו; סלט אלפלאח, סלט ערבי קצוץ דק עם גרגרי חומוס; סלט הים, עם טונה וסרדינים; סלט רוקט בליווי גבינה בולגרית; עיקרית לבחירה: פילה דניס על מצע חיטת פריקי/300 גר' סטייק אנטריקוט על הגריל, עם שמן זית ופלפל גרוס/סינייה כופתא, בשר עגל וכבש טרי טחון, מוגש במחבת לוהטת על שכבת עגבניה ותפו"א אפוי בתנור עם שמן זית/חזה עוף ממולא בגבינת חלומי/ סינייה מוחמר, נתחי חזה עוף  מתובלים עם שמן זית, בצל וסומאק אפוי בתנור על מצע לחם טאבון. הארוחה מלווה בבקבוק שתייה קרה או לימונדה. מחיר לסועד: 100 ₪. ההזמנה מראש בלבד והיא תקפה בכל ימות השבוע כולל שישי ושבת.

דיל מיוחד למשפחות וקבוצות, מחיר: 100 ₪ לסועד; מסעדת כיתאבון רח' אל בישארה 50, נצרת, ההזמנה מראש בלבד בטל': 04-6800055