כותרות אחרונות
Search

מסעדת פורטו משיקה תפריט מיוחד לחג הפסח

מסעדת פורטו משיקה תפריט מיוחד לחג הפסח

מסעדת פורטו, בית האוכל האיטלקי של נמל ת"א, משיקה תפריט מיוחד לחג הפסח נטול גלוטן!  התפריט יכלול מנות על פי מתכונים מקוריים לחג לצד המנות האהובות והמוכרות של המסעדה. בין המנות המיוחדת לפסח יוכלו הסועדים ליהנות מ: פסטת ירקות קלויים הכוללת חציל ופלפל קלויים, שרי קונפי, זוקיני, פרחי כרובית וגבינת פטה על בסיס שמן זית, שום, פסטו ויין לבן. פיצה ירושלמית  מבצק איכותי על פי מתכון מקורי של השף אילן חפץ, עם רוטב עגבניות משובח, חגיגת גבינות בשילוב גבינת מוצרלה לצד גבינת עיזים, ארטישוק ירושלמי זיתי קלמנטה וצ'ילי ירוק.  ולקינוח ייהנו הסועדים מעוגת שוקולד עשירה המוגשת עם קרם פרש, תותים ודובדבני אמרנה.

טווחי מחירים :  36-58

porto 2

אודות:
לפני שנתיים נפתחה מסעדת פורטו בנמל ת"א והביאה עמה את בית האוכל האיטלקי הראשון בנמל. בפורטו שומרים אמונים למטבח האיטלקי הקלאסי, ולתהליך הכנת כל מרכיבי המנות באופן עצמאי, תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. פורטו מביאה חוויה כוללת של טעמים ואוירה, עם השילוב בין אוכל איטלקי איכותי לבין נוף הים עוצר הנשימה.

על המטבח אמון השף אילן חפץ, אשר מתמחה במטבח האיטלקי והוביל במרוצת השנים מסעדות איטלקיות רבות. חפץ בנה תפריט המושתת על יסודות מטבח הטרטוריה האיטלקי, מטבח העובד עם מרכיבים עונתיים טריים, ומדבר אל הסועדים בגובה העיניים.

בימים א'-ה' בין השעות 12:00- 17:00 מוגשות עסקיות הכוללות ראשונה, עיקרית ושתייה במחיר המנה העיקרית.

מסעדת פורטו
אנגר 21 נמל תל אביב

שעות פעילות ימים א'-ה' 12:00- 00:00 וימים ו'-ש' 9:30- 00:00

טלפון: 03-5461140