כותרות אחרונות
Search

מסעדת "צפרירים 1" בחיפה – סיפור אהבה בין אוכל ואווירה המשתלבים זה בזו בצורה מופלאה.

מסעדת "צפרירים 1" – צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת "צפרירים 1" – סיפור אהבה בין אוכל ואווירה.

 
דמיינו לעצמכם את הלאנץ' או הדינר המושלם – אווירה צעירה, מוזיקה נעימה וטעמים שמתפוצצים בפה. זה בדיוק מה שמציעה מסעדת "צפרירים 1" בחיפה. המסעדה, הנחשבת למוקד קולינרי חיפאי ידוע, מציעה חוויה ייחודית המשלבת בין פיין דיינינג לקוקטיילים מתוחכמים. 
 
 

מסעדת "צפרירים 1" – צילום: אנטולי מיכאלו

 
 
כשמדברים על שינוי תרבות האוכל והבילוי בחיפה בעשור האחרון, מדברים על מסעדת "צפרירים 1".
 
המקום הפך במהרה למוקד הבילוי המועדף בעיר, באמצעות שילוב ייחודי של אווירה תוססת לצד חוויה קולינרית ועיצוב שמשלב אלמנטים מודרניים שהופכים את המסעדה למפגש מרתק בין תרבויות.
 
"צפרירים 1" היא מסעדה ורסטילית המציעה בילוי קולינרי איכותי עם מנות פיוז'ן טעימות ומרהיבות, מוזיקה משובחת ובר שמציע מבחר רחב ונדיר של משקאות אלכוהוליים לאורחים המגיעים אליה.
 

מסעדת "צפרירים 1" – צילום: אנטולי מיכאלו

 
 
מסעדת "צפרירים 1" מציעה לאורחיה פינות ישיבה מפנקות ומרווחות בחלוקה לשלושה אזורים: המסעדה, מרפסת סגורה ומתחם בר מפנק ונוח. בכל מקום בו תשבו במסעדה, תנעים את שהייתכם מערכת סאונד איכותית.
 
כל מנה מוגשת בצורה אסתטית אינסטגרמית שלוקחת את הסועדים למסע קולינרי אמיתי, עם מגוון מנות ייחודיות, מעוצבות בקפידה, המשלבות חומרי גלם טריים ועונתיים ועם טכניקות בישול מתקדמות.
 
 

מסעדת "צפרירים 1" – צילום: אנטולי מיכאלו

 
 
בין המנות בתפריט תוכלו ליהנות מ:
שיפודי עראייס (בצל, סומאק, טחינה, עמבה, ציר בקר- 79 ₪), רביולי ארטישוק ירושלמי (חמאת עגבניות צהובות, יין לבן, שרי כתום צלוי, עגבניות שמש, קראמבל מלוח וצנובר, קונפי שום, אורגנו טרי ופרמז'ן- 88 ₪), תבשיל שקדי עגל (שקדי עגל ברוטב פלפל שושקה, פלפל סודני, כוסברה, לחם מחמצת- 89 ₪), פילה לברק (שמנת, פלפל ארבע עונות, בצל ירוק, עם אורז- 132 ₪) ועוד…
 
 

מסעדת "צפרירים 1" – צילום: אנטולי מיכאלו

 
 
במקום מתקיימים מגוון אירועים מיוחדים לאורך השנה, כמו ערבי טעימות יין, הופעות חיות וכן אירועים פרטיים ועסקיים. 
 
 
ולטובת מי שרוצה ליהנות בביתו קיים גם תפריט משלוחים.
 

מסעדת "צפרירים 1" – צילום: אנטולי מיכאלו

 
 
דור צימר, מנהלת מסעדת "צפרירים 1": "שמנו לעצמנו כמטרה בקרב הצוות המשפחתי המאפיין את המסעדה, לגרום לכל אורח להתרגש כל פעם כמו בפעם הראשונה. אפשר בהחלט להגיד שאנחנו מיצבנו את חיפה על המפה בכל מה שקשור בתרבות הבילוי הקולינרית" 
 
 
"צפרירים 1"
 
שעות פתיחה:
א-ד 12:00-00:00
ה 12:00-01:30
ו-ש 12:00-1:30 
 
 
 
צילום: אנטולי מיכאלו