כותרות אחרונות
Search

מסעדת "שותא" הגרוזינית מקיבוץ שמרת מזמינה אתכם להשתתף בערבי קונספט !!

מסעדת "שותא" הגרוזינית מקיבוץ שמרת מזמינה אתכם להשתתף בערבי קונספט !!

במסעדת "שותא" מאמינים כי קולינריה גרוזינית ואירוח אותנטי הם מעל הכול

בהמשך לתרבות האירוח עליה אנו שוקדות ומקפידות, החלטנו לערוך סדרת ערבי תוכן שבועיים ובכך לגוון ולייצר ערך מוסף לקהל לקוחותינו המקומי ואלה המגיעים מרחבי הארץ לטובת חיבור עמוק בין לקוחותינו, למסעדה ולעדה.

בחמישי הקרוב, 23.11.17 בשעה 20:00, יושק ערב התוכן הראשון הפותח את הסדרה ובמרכזו חגיגת טברנה גרוזינית.

צילום: יח"צ

מזה 6 שנים במסעדת "שותא" מגישים תפריט גרוזיני-בלקני אותנטי ועשיר. וכיאה לכך,  ארוחת הערב תפתח עם מאפים גרוזינים כמו החצ'פורי הנדיר, תבשילים מיוחדים וספיישלים הנעשים במקום בעבודת יד. כמו כן יוגשו באירוע משקאות  אלכוהולים משובחים ואווירת אירוח ייחודית.  בהמשך הערב יעלה ויבוא זמר הבית מושק'ה טטרואשווילי שיחמם את האווירה תוך כדי עריכת טקס שתיית היין הגרוזיני המסורתי – הג'אג'א.

 

הערב הינו בילוי מתגלגל מתמשך ואורך כל האירוע תרגישו כאילו אתם נמצאים במסיבה הנערכת בסלון בית בבאטומי.

 

בעלות המקום מבטיחות לכם ערב חוויתי, מרגש עם טעמים, ריחות ואורחים מדהימים שבין רגע יהפכו לחבריכם, וכל אחד ואחת מהם הוא זהב עבורן – מה שמאפיין את "שותא" ובכלל את העדה הגרוזינית.

 

יש להזמין מקום מראש בטלפון המסעדה  04-8219208, או לכתוב לנו בעמוד הפייסבוק שלנו ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

שותא, קיבוץ שמרת (כביש עכו נהריה)

04-8219208 | www.shota.rest.co.il

 

על המסעדה:

שותאמסעדה גרוזינית אותנטית שנולדה מאהבה

שותא תוקפת מיד את כל החושים – הריחות, הצלילים, הצבעים והחברים מחייכים מכל עבר ומבטיחים לכם חוויה בלתי נשכחת. יצאתם לבילוי, ופתאום הפכתם למשפחה אחת גדולה ממש כמו בסלון ביתן של לאה ובלה.
אם יש משהו שמאפיין את הגרוזינים הוא הנהנתנות. החוק היחידי הוא שאין גבולות, ובעצם אין חוקים. השפע כבר קיים – השאלה היא איך תתענגו ממנו. המיתולוגיה הגיאורגית מספרת שבזמן שאלוהים חילק את המדינות, הגרוזינים היו עסוקים בשתייה ובאכילה, כמעין חגיגה גדולה לכבודו. כשהגרוזינים גילו שלא נותרה להם מדינה, אלוהים העניק לעם השמח חלקה קסומה, חלקת אלוהים ששמר לעצמו. השמחה היא תכונה נשגבת, ולראייה (לפחות על-פי הגרוזינים) אפילו מהשמיים מקבלים עליה נקודות זכות.

צילום: יח"צ

בסביבה פסטורלית, גלילית וייחודית, בקיבוץ שמרת הסמוך לעיר עכו, זורמים אל שותא מכל אזור הצפון בליינים מבוגרים וצעירים, תיירים וחובבי קולינריה ויין. הצבעים החמים והמוזיקה המהפנטת, פיוז'ן של צלילים צועניים ובלקניים, יוצרים חגיגה עולמית של קולות המשתלבים בנוף הפתוח. הטעמים המופלאים ישרו אליכם תחושה של סחרור מפסגות הקווקז, בלי לזוז מציון.

השמחה היא פשוטה, אך רבת משמעויות. אתם מוזמנים לשתף את הפרשנות שלכם לחוויה ולהתחבר לעצמכם מחדש, רק הקפידו לעשות זאת תמיד, אבל תמיד, כשהכוס בידכם מלאה.

צילום: יח"צ

גאומרג'וס! (לחיים)

במסעדת שותא ניתן לערוך אירועים עד 80 איש ולהזמין שירותי קייטרינג בבית הלקוח. כמו כן, באפשרותכם להזמין TAKE AWAY ולהגיע לאסוף את המנות במהלך שעות הפעילות.

 

שותא, קיבוץ שמרת (כביש עכו נהריה)

04-8219208 | www.shota.rest.co.il