כותרות אחרונות
Search

מעצבת האופנה חגית טסה חוגגת 20 שנים לבית האופנה שלה

חגית טסה – The Bday Collection Pre-fall 2015

מעצבת האופנה חגית טסה חוגגת 20 שנים להקמת בית האופנה שלה (כפיים!!!) עם ה- Bday Collection – קולקציית ערב שחורה ורוקנרולית לבילוי של ערב בעיר

 צלם: זוהר שטרית

בסתיו 2015 מציינת מעצבת אופנת הנשים חגית טסה 20 שנים לבית האופנה הנושא את שמה ולרשת החנויות. את האירוע בחרה טסה לחגוג באמצעות ה-Bday Collection, קולקציית קפסולה בת 20 דגמים במהדורה מוגבלת המעוצבת לבילוי של ערב אורבאני.  

את הקמפיין המלווה את הקולקציה בחרה טסה לצלם עם הפרזנטורית לקיץ 2015, דוגמנית העבר המרגשת קטיה גאלי שכבשה קמפיינים, הפקות אופנה ושערי מגזינים בסוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000 וכעת חזרה לקדמת הבמה ומציגה יופי העומד מעל האופנה והזמן. את הסנונית הראשונה מתוך הקולקציה, שמלת מקסי שחורה עם מחשוף רגלן וחיתוך גיאומטרי בחזית לבשה קטיה בכניסה לבית האח הגדול במאי 2015.

Hagit Tassa 1

חגית טסה: "ה- Bday Collection היא בעצם מתנת יום ההולדת שלי לעצמי. כשישבתי לעצב אותה שמתי בצד את השיקולים המתחייבים ממעצבת בעלת רשת חנויות, החל במחירי הבדים וכלה בדרישות הלקוחות, חזרתי אל האשה שאני – אשת קריירה עירונית המבלה את הזמן בג'אנגלינג הבלתי אפשרי בין העבודה למשפחה ועדיין אוהבת לצאת ולבלות. יצרתי לי קולקציית ערב קלילה וקולית עם קורטוב של רוקנרול. הרצון היה לייצר פריטים שהם מעין עוגנים של לבוש – השמלה השחורה, קטנה או גדולה, שתמיד תיראה טוב, המכנסיים שתמיד יארזו נכון ויחמיאו, החצאית שתמיד תישאר באופנה ותיראה טרנדית בו זמנית".

Hagit Tassa 2

הקולקציה מעוצבת כמעט כולה בשחור ומשופעת בטקסטורות, כמו במערכת של מכנסונים וחולצה, בשמלה ובעליונית מבד מחורר ריבועים בחיתוך לייזר, מכנסיים במראה ג'ינס מנוחש, ליבית דמוית עור קלוע על גופיה, חצאית קלוש וחצאית עיפרון בציפוי פויל מבהיק, חולצת אוברסייז משיפון עם הדפס לייזר גיאומטרי או חולצות ושמלות מסריג דקיק, נוזלי ומבריק. דגמי הסריג מופיעים גם בגווני מטאליים של כסף בהיר וכהה.

לצד פריטים אלו מציעה הקולקציה גם שמלות מקסי בגזרת A עם מחשופי גב מעניינים, שמלות מיני צמודות בחיתוכים גיאומטריים ואוברול קופרו עם כתפיות ספגטי וגזרת רגל רחבה.

טווח מחירים :

גופיות וחולצות: 199-299 ₪, שמלות ואוברול: 349-899 ₪,

מכנסיים ושורטס: 389-549 ₪, חצאיות 359-489.

 

להשיג ברשת חנויות חגית טסה

 ובכ-70 בוטיקים וחנויות אופנה ברחבי הארץ

לכתובות ופרטים נוספים: www.hagit-tassa.co.il