כותרות אחרונות
Search

מעצבת ספרדיה פופלארית, עיצבה ליין של פינצטות מבית היוצר של טוויזרמן

בוחרים פראדה בפינצטה!

אגתה רואיז דה לה פראדה מעצבת ספרדיה פופלארית, עיצבה ליין של פינצטות מבית היוצר של טוויזרמן

אגתה רואיז דה לה פראדה (לא, לא אין קשר לבית האופנה המפורסם פראדה) היא מעצבת פופלארית ספרדיה מצליחה מאוד בארצה, עם נוכחות נהדרת גם בזירה הבינלאומית. לדה לה פראדה חנויות בעיקר ברחבי ספרד, אבל גם במילאנו, בפריז ובניו יורק. היא נוהגת להעלות תצוגות בבירות החשובות בהן מתקיימים שבועות האופנה. דה לה פראדה פועלת כמעצבת מאז שנות השמונים ואחראית, בנוסף לבגדים,  גם לקווי עיצוב של רהיטים, טקסטיל וכלים לבית, משקפיים, בגדים ונעליים לילדים וקסדות בצבעים עליזים.

prada 3

אגתה רואיז דה לה פראדה

עתה, ולמרות שזה היה די צפוי – המעצבת העסוקה הוסיפה לרשימת הרזומה הארוכה שלה גם משרה כמעצבת פינצטות ואל קווי העיצוב שלה המתאפיינים כידוע בחותם אישי ססגוני מובהק – הצטרף ליין פינצטות מרהיב שעיצבה בשת"פ עם מותג הפינצטות הבינלאומי טוויזרמן.

הפינצטות מבית היוצר של טוויזרמן זכו בפרסים רבים ברמת הדיוק הגבוהה שלהן, הן עשויות מפלדת אל-חלד וניחנות בחיתוך הצוותיות הנעשה בדיוק מופתי באמצעות קרן לייזר. בתחילה כלי המתכת של טוויזרמן שירתו נאמנה אנשי מקצוע מתחום המניקור והפדיקור. אך הפינצטות של המותג זלגו לתיקי האיפור של נשות הוליווד והיו רבות מבינהן שהצהירו שהן לא יכולות בלי ה'טוויז' שלהן כדוגמת אמריקה פררה, אווה לונגריה וסקרלט גוהנסון.

prada 2

הסדרה של פראדה מונה 3 פינצטות שעוצבו כאמור בהתאמה לסקאלת הצבעים התוססת והעליזה במיוחד עם הדוגמאות החביבות עליה, בעיקר לבבות, פרחים ושאר עיטורים ילדותיים.

בטוויזרמן, מתייחסים לפינצטה כאל פריט עיצובי לכל דבר, ולצד הפינצטות הקונבנציונאליות  ניתן מקום של כבוד גם לחתימת ידם של מעצבי על בעיצוב פינצטות ברוחם. לאחר השת"פ הקודמם עם מצב העל אייזיק מזרחי הגיעה תורה של פראדה.

prada 1

מחיר: 200 שקל, במכוני הטיפוח והקוסמטיקאיות ברחבי הארץ.

צילומים:ג'ון וויט