כותרות אחרונות
Search

מעצבת "שרשרת החופש" דליה ישראלי פותחת פופ-אפ במועדון הכושר קולנוע פאר ב 25.8. ההכנסות ממכירת השרשרת מיועדות למטה משפחות החטופים.

שרשרת החופש בעיצוב דליה ישראלי עבור מטה החטופים – צילום: שרון אונגר

 

מעצבת "שרשרת החופש" דליה ישראלי פותחת פופ-אפ במועדון הכושר קולנוע פאר ב 25.8.

ההכנסות ממכירת השרשרת מיועדות למטה משפחות החטופים.

 

מועדון הכושר הצפון תל אביבי קולנוע פאר משיק פופ אפ למעצבת התכשיטים דליה ישראלי ביום ראשון בתאריך 25.8 בין השעות 9:00-19:00 , במסגרתו תימכר "שרשרת החופש" כשההכנסות ממכירת שרשרת זו יועברו למטה משפחות החטופים. המכירה פתוחה לציבור הרחב.

 

דליה ישראלי היא מעצבת תכשיטים ישראלית מזה 18 שנה. היא יוצקת אישיות, תקוות וחלומות לתבניות של זהב ויוצרת מזכרת לכל מה ומי שיקר ללבכם.

 

שרשרת החופש בעיצוב דליה ישראלי עבור מטה החטופים – צילום: שרון אונגר

 

כמעצבת תכשיטי יוקרה, ישראלי משלבת מספר טכניקות, ביניהן שיבוץ יהלומים ואבני חן ליצירת תכשיטים מיוחדים, חלקם בהתאמה אישית על פי רצון הלקוחה והלקוח, כזו שעולה על אופנה עונתית וטרנדים קצרי מועד. תכשיטים לחיים שיעברו מאם לבת.

 

בין הפריטים בקולקציות התכשיטים, עגילים, שרשראות וטבעות, כולל טבעות נישואין ואירוסין ותכשיטים לאירועים מיוחדים.

 

שרשרת החופש

התליון של "שרשרת החופש", תליון יוניסקס המיועד לגברים ונשים שעוצב ממש אחרי תחילת מלחמת "חרבות ברזל" על ידי דליה ישראלי, עבור "מטה משפחות החטופים", תוכנן בצורת סמל החטופים, סרט המסמל תקווה להחזרת השבויים, ובמרכזו פיסת לב חסרה שמדגישה את החור שנפער בנו בשביעי לאוקטובר ואת העובדה הכואבת שהלב שלנו עוד שבוי בעזה. מצידו השני טבועה המילה NOW,  שמחזקת את הדרישה הדחופה להחזרתם.

 

מעצבת התכשיטים דליה ישראלי – פופ אפ בקולנוע פאר – צילום:  שרון אונגר 

 

דליה ישראלי: ""שרשרת החופש" היא עדות אילמת לכך שכולנו זוכרים את החטופים בכל רגע ובכל שניה. מי שרוכש אותה עונד בכל מקום, בישראל או בחו"ל, אפשר להעניק כמתנה למשפחה ולחברים על מנת להעלות את המודעות למצבם של 115 החטופים שעוד נמצאים בשבי החמאס בעזה ולחזק את המשפחות בתרומה ישירה לסיוע בדרכם הארוכה. בין העונדים את "שרשרת החופש": השבויים ששוחררו מעזה דניאל אלוני, מורן סטלה ינאי, עמית סוסנה, לואיס הר ואגם גולדשטיין אלמוג, מיכל לובנוב שבעלה אלכס עוד שבוי בעזה, אורלי גלבוע אמה של התצפיתנית החטופה דניאל גלבוע עדיין בשבי בעזה, מירב לשם וירדן גונן אמה ואחותה של רומי החטופה בעזה, שיר סיגל הבת של קית' החטוף בעזה ומשפחות חטופים אחרות, רותם סלע, לירון ויצמן, בר וציפי רפאלי, יונית לוי, קרן מרציאנו, אדווה דדון, לוסי אהריש, גלית גוטמן, עדן בן זקן, אילנית לוי, עמוס תמם, סנדרה רינגלר, רותם ישראל, מונטאנה טאקר, יעל גולדמן, יעל בר זוהר, נועה קירל, נוגה ארז, רומי פרנקל, מרינה מקסימיליאן בלומין, עידן גלפר "האח הגדול", גלי עטרי, עו"ד אמי פלמור" ואחרים."

 

נועה קירל עם שרשרת החופש בעיצוב דליה ישראלי – צילום: פרטי

 

מעבר לשרשרת החופש, דליה ישראלי תמכור את כל קולקציות התכשיטים בעיצובה בפופ אפ.

 

ינקי אובזילר מנכ"ל מועדון הכושר קולנוע פאר: "כמו כל עם ישראל, אנחנו מייחלים ומתפללים לחזרת כל החטופים לביתם עוד היום. אנחנו ממשיכים בשיתופי פעולה עם מעצבים ומותגים ישראלים כדי להביא אל קדמת הבמה את היצירה והרוח הישראלית ובעיקר כדי לחזק עסקים ישראליים ואת העורף בזמנים קשים אלה. במסגרת זאת, אנו גאים לארח את מעצבת התכשיטים דליה ישראלי לפופ אפ ולתת דגש למכירה של "שרשרת החופש", אם יש מישהו שטרם הספיק לרכוש ולהתוודע אליה.  המטרה מקודשת ונקווה שבקרוב השרשרת תהפוך לשרשרת אספנים ולא נזדקק לתזכורת לחטופים, כי הם יחזרו אל ביתם. הפופ אפ פתוח לציבור הרחב".

 

ינקי אובזילר מנכל מועדון קולנוע פאר – צילום: יניב כהן

 

"שרשרת החופש" של דליה ישראלי קיימת ב3 וורסיות וזמינה לקנייה גם באתר מטה משפחות החטופים:

* שרשרת כסף סטרלינג מחירה 280 ₪

* שרשרת כסף סטרלינג מצופה בזהב מחירה 350 ₪

* שרשרת זהב 14   קרט מחירה 1,500 ₪

 

גודל התליון: 1.5×0.9 ס"מ | אורך השרשרת: 45 ס”מ.

 

בר רפאלי עם שרשרת החופש בעיצוב דליה ישראלי – צילום: פרטי

 

מחירי תכשיטים אחרים בעיצוב דליה ישראלי שיימכרו בפופ אפ בקולנוע פאר:

עגילים 350 – 2,500 ₪, שרשראות החל מ 1,100 ₪, טבעות החל מ 600 ₪, טבעות אירוסין החל מ 8,500 ₪, צמידים החל מ 2,950 ₪.

פופ אפ תכשיטי דליה ישראלי בקולנוע פאר יתקיים ביום ראשון 25.8.2024 בין השעות 9:00-19:00, ברחוב ישעיהו 1 תל אביב, טלפון 03-5441344

קולנוע פאר אתר, פייסבוק , אינסטגרם, טיקטוק

דליה ישראלי אתר, פייסבוק, אינסטגרם

 

עמוס תמם עם שרשרת החופש בעיצוב דליה ישראלי – צילום: יח"צ

 

קולנוע פאר – מחזירים את הכיף לספורט

מכון הכושר "קולנוע פאר", מוסד תל-אביבי מוכר וידוע, נבנה על חורבות בית הקולנוע האגדי קולנוע פאר שנוסד בשנת 1958. בית הקולנוע נסגר להקרנות בשנת 2007 ובשנת 2010 נפתח מועדון הכושר הנושא את שמו. המועדון נוסד על ידי יזמים צעירים שרצו חדר כושר שונה מהרגיל, מקום שבאים אליו כדי ליהנות ולא בגלל שחייבים להתאמן, מקום שהוא חלק אינטגרלי מהשכונה, מזמין ופונה לכולם.

 

קולנוע פאר המאובזר, מציע חווית אימון שונה, כייפית ונעימה  במתחם המתפרש על פני 1,000 מ"ר במספר מפלסים: מפלס המכון, בו מכשירי כושר, מתחם משקולות, ומציע מגוון עצום של שיעורי סטודיו ביניהם: שיעורים פונקציונלים, שיעור בר, יוגה, ספינינג, פילאטיס, ריקוד ואימוני איגרוף במתחם איגרוף מקצועי. צוות המאמנים מקצועי, כל אחד בתחומו, מעניקים ליווי יומי למתאמנים הפוקדים את המקום במקצועיות וחברות. בנוסף לזאת, המועדון מציע חווית קהילתית ומגבשת על ידי קיום אירועים מיוחדים בחגים, סדנאות הרצאות ומסיבות לקהל הלקוחות.