כותרות אחרונות
Search

"מפעלות חינוך וחברה" קיימה את אירוע ההתרמה השנתי שלה, "ערב אדום 2019" – המכירה הפומבית השנתית הייתה מוצלחת ביותר !

"ערב אדום 2019" מכירה הפומבית השנתית !

הקהילה העסקית תרמה קרוב ל-800,000 ₪ ל"מפעלות חינוך וחברה" במכירה הפומבית השנתית, "ערב אדום 2019".

האמנים שתרמו מיצירותיהם מקבלים 25% ממחיר הרכישה.

 

"מפעלות חינוך וחברה" קיימה אמש את אירוע ההתרמה השנתי ,"ערב אדום 2019". הערב התקיים בסימן 20 שנה לייסוד העמותה, הפועלת באמצעות הספורט לבניית חברה וקהילה, המושתתות על הבנה, שותפות, סובלנות, הכרת האחר וקבלת השונה. כמו  כן פועלת  העמותה למען היחיד לשם מיצוי הפוטנציאל הטמון בו. העיקרון פשוט: הילד מקבל זמן משחק, כולל מאמן, מדים וקבוצה – ובתמורה משקיע בחזרה בהכנת שיעורי בית, נוכחות בשיעורי העשרה והשתתפות בפעילות חברתית. עד כה סייעה העמותה לכחצי מיליון בני נוער.

 

בערב שהתקיים בזאפה הרצליה נכחו: גלית שנידמן, יו"ר ידידי ערב אדום ובעלה אפי שנידמן, מנכ"ל ניאופרם ישראל, עירית ומושיק תאומים, מוטי ופלאית אורנשטיין – ממקימי העמותה, ד"ר מאיר אורנשטיין, מנכ"ל העמותה, שירה וישי דוידי, אודי אנג'ל, חיים רמון, חנה ובני פרי-זן, יעל ושבתי שביט, פרופ' יצחק קרייס, מנכ"ל המרכז הרפואי שיבא, עידו הרטוב, מנכ"ל קבוצת גיתם ועוד למעלה מ- 100 מבכירי קהילת העסקים בישראל.

 

בסיומו של הערב נאספו קרוב ל-800,000 ₪ שמתוכם יועברו 25% לאמנים שתרמו מיצירותיהם. כמו כן, נתרמו על ידי המשתתפים מלגות לבני הנוער.

 

 

את הערב הנחתה, בהתנדבות, מיקי חיימוביץ' בשמלה אדומה, בהתאם לקונספט האירוע, ואף התוודתה  שהיא "אדומה" ואוהדת את "הפועל" מזה שנים רבות.

 

בכל מכירה פומבית קיים הפטיש המפורסם איתו מסכמים את ביצוע המכירה. כאשר מנחת האירוע, מיקי חיימוביץ' חשה בחסרונו, אחת המארגנות גלתה יצירתיות והגיחה לפתע עם פטיש קבלנים, מה שעורר את צחוקם של כל הנוכחים. בתגובה, אמרה חיימוביץ' כי תנסה למתן את מכת הפטיש על מנת שלא לשבור את הפודיום.

 

 מימין לשמאל מושיק תאומים, אפי שנידמן מנכל ניאופרם ישראל גלית שנידמן יור ידידי ערב אדום ועירית תאומים – צילום: איל יצהר

גלית שנידמן, יו"ר ידידי ערב אדום ציינה כי משפחתה אוהבת מאוד כדורגל אך היא מתחברת יותר לאומנות. כשנחשפה למפעלות והצטרפה לסיורים בפרויקטים השונים, למדה על חשיבות הספורט כגורם ערכי, מחנך ומעצים. בערב אדום, הספורט והאומנות מתלכדים על מנת להוביל תרומה מרגשת לילדים ונוער, המצעידה אותם קדימה ומאפשרת להם להגיע להישגיים חינוכיים שייתנו להם מקפצה להצלחה וניידות חברתית.

 

מאמן הכדורגל של מפעלות חינוך וחברה, אדהם אבו לבן, סיפר כי הוא מאמן כבר 12 שנים במפעלות חינוך למרות שבמקצועו הוא מהנדס חשמל ואלקטרוניקה. מדי שנה אומר לעצמו שזאת השנה האחרונה ויפרוש לטובת ההייטק. אך, לקראת סוף השנה כאשר הוא רואה מה הפרויקט עושה לילדים הוא מחליט להישאר כמאמן בעקבות הסיפוק האדיר.

 

בחלק המרכזי של הערב התקיימה מכירה פומבית של יצירות אמנים מובילים, בשיתוף  סותבי'ס ובניהולה של סיגל מרדכי, מנכ"לית סות'ביס ישראל. האמנים שתרמו את יצירותיהם: אריק בוקבזה, צדוק בן דוד, מאיה גולד, יוני גולד, ג'וזף דדון, לי ינור, נעה יקותיאלי, שירה סגול, מיכל פורר, אלעד קופלר, גדעון רובין, רונן שהרבני, חן שיש, עידו שמי וליהי תורג'מן. יצירתו של האמן דוד עדיקא נתרמה באדיבות בנק דיסקונט.

 

בסיום הערב, הנוכחים באירוע נהנו ממופע סטנד אפ של מוני מושונוב שהופיע, בהתנדבות, בקטעי נוסטלגיה להנאת הקהל.