כותרות אחרונות
Search

מרכז הקונגרסים הבינ"ל – בנייני האומה ירושלים בקריאה לשותפיהם ברחבי העולם ולמנהיגים – החזרת החטופים עכשיו ולא לטרור.!

בנייני האומה מרכז הקונגרסים הבינלאומי בירושלים – צילום: באדיבות בנייני האומה

 

מרכז הקונגרסים הבינ"ל – בנייני האומה ירושלים בקריאה לשותפיהם ברחבי העולם ולמנהיגים.!

"הגיע הזמן להשמיע קול חזק וברור להשבתם המיידית של החטופים  ולהגיד לא לטרור!"

 

מרכז הקונגרסים הבינלאומי ICC Jerusalem  בנייני האומה בירושלים לוקח חלק בפעילות ההסברה הבינלאומית למען החזרת החטופים, כמו כן פועל מזה שבועות רבים למען החוסן הלאומי, ומקיים אירועים ופעילויות רבות למען המפונים, החיילים, אנשי כוחות הביטחון וההצלה.

 

כחלק מהמאמצים להעלאת המודעות למצבם והחזרתם הביתה של החטופים שנמצאים בשבי מאה ימים, הפיקה לאחרונה הנהלת מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה, בשיתוף עם The Red Balloon סרטון הסברה במסגרת הקמפיין "הבלון האדום" בו אנשים מכל העולם מצטלמים עם בלונים אדומים ואומרים לא לטרור במטרה להשפיע על דעת הקהל לפעול לשחרור החטופים בעזה.

 

הבלון האדום – בנייני האומה במסגרת הקמפיין להחזרת החטופים – צילום: באדיבות בנייני האומה

 

בסרטון נראית במת העולם בבנייני האומה, בה התארחו, במהלך 70 שנות קיומה, גדולי האומה והמנהיגים החשובים והגדולים בעולם ונשאו דבריהם  על שלום, אחדות וחדשנות, יוצאת קריאה לצעוק – "להחזיר את החטופים עכשיו".

 

האולם הגדול בבנייני האומה התמלא בכ-3000 בלונים לצד תמונות של החטופים והחטופות המוחזקים עדיין בשבי בעזה.

 

מצ"ב לינק לסרטון https://vimeo.com/889455604?share=copy

קרדיט צילום – אלדד אלוני – חברת Sky High  ורוסלן פאול

 

בנייני האומה מרכז הקונגרסים הבינלאומי בירושלים – צילום: באדיבות בנייני האומה

 

היום, יום ראשון 14.1.24, יצאה הנהלת בנייני האומה מרכז הקונגרסים הבינ"ל בירושלים במכתב בקשה לכ200 שותפיה, מרכזי קונגרסים מקבילים, ברחבי העולם להצטרף אליה לפעול למען שחרור החטופים.

 

"אנו קוראים לכם, חברינו ושותפינו מכל רחבי העולם, ולמנהיגיכם – הגיע הזמן להשמיע קול חזק וברור! לקרוא להשבתם המיידית של החטופים ולהגיד לא לטרור! למעלה מ-130 אזרחים תמימים רוצים לחזור אל ביתם, אל משפחותיהם. הגיע הזמן להשמיע קול חזק וברור נגד הטרור ולקרוא להשבתם המיידית של החטופים".

 

כאקט של סולידריות מבקשת הנהלת מרכז הקונגרסים הבינלאומי מכל מרכזי הקונגרסים בעולם לפתוח כנסים ואירועים עם הסרטון החדש שהפיקו, לשתף ולהפיץ את הסרטון באזורם כדי שהמסר החשוב הזה יגיע לכל רחבי תבל ויהיה שותף בהפצת אור ותקווה לעולם.

 

"חובתנו המוסרית כארגון בינלאומי לסייע בנושא החזרת החטופים ולהפיץ זאת ברחבי העולם ככל שניתן. אנחנו כמרכז קונגרסים בינלאומי, שלו שותפים רבים ברחבי העולם, מבקשים לגרום להם לפעול כאות סולידריות יחד איתנו בהעלאת המודעות למצבם של החטופים ולקרוא לשחרורם המיידי" אומר אלכס אלטר מ"מ מנכ"ל מרכז הקונגרסים הבינ"ל בנייני האומה ירושלים, ומסיים, ליבנו עם משפחות החטופים שמציינות היום מאה ימים לשבי יקיריהם. זה לא נתפס".