כותרות אחרונות
Search

מרכז התרבות 'נא לגעת' מקיים סדרת הרצאות על הבר, שתתמקד ביוצרים ואישים המהווים השראה –

סימן על הבר – להתגבר על המכשולים

מרכז התרבות 'נא לגעת' מקיים סדרת הרצאות על הבר, שתתמקד ביוצרים ואישים המהווים השראה  

מרכז תרבות 'נא לגעת' מקיים סדרת הרצאות על הבר, אשר יתורגמו לשפת הסימנים ב -2.3.17  ד' באדר תשע"ז יום חמישי, בשעה 20:00 רציף העלייה השנייה, יפו.

מרכז תרבות 'נא לגעת': מקיים את 'סימן על הבר' – סדרת הרצאות מרתקות, פתוחות לקהל הרחב, עם מרצים מגוונים שהשיגו את הבלתי אפשרי, הגיעו למקומות קיצוניים ומהווים השראה בתחומים שונים. סדרת ההרצאות מהווה חוט מקשר בין קהל שומעים ואלו שלא, ההרצאות יהיו מתורגמות באופן מקצועי לשפת הסימנים, במסגרת פעילותו של מרכז תרבות 'נא לגעת' להוביל לשינוי חברתי מתוך אמונה ברוח האדם וביכולתו לגעת ולשנות.   

 

בהרצאה הקרובה נארח את:

חיליק מגנוס. סיפורו של מחלץ עם לב ענק גיבור בעל כוחו, שעומד עם צוותו מול הבלתי אפשרי. סיפורים מרתקים על מקומות נידחים בעולם.

מיד לאחר ההרצאה – open mic! נזמין אתכם לספר סיפורים, חוויות ומפגשים מעניינים שחוויתם מסביב לעולם.

 

האירוע יתקיים ב- 2.3.17 ד' באדר תשע"ז, יום ה', בשעה 20:00 ברציף העלייה השנייה, יפו, עלות כניסה 16 ₪ כולל צ'ייסר.

מרכז תרבות 'נא לגעת', שהוכתר על ידי הניו יורק טיימס כ"מסר פשוט, אוניברסלי, משודר בעוצמה מהבמה" ביסס את עצמו כאחד מהתיאטראות החדשניים ביותר בעולם, ובין אתרי התרבות המובילים בישראל. "מרכז תרבות נא לגעת", מרכז ללא מטרות רווח, יחיד במינו בעולם, המהווה מקום מפגש בין אנשים חרשים-עיוורים, חרשים ועיוורים והקהל הרחב. מרחב בו מתקיים דיאלוג שוויוני המקדם את הצרכים והשאיפות של כל אדם, מתוך אמונה שכל בני האדם שווים ולכל אחד יש הזכות לחיות בחברה שיוויונית ומכילה .