כותרות אחרונות
Search

משלוח מנות לפורים – מתוק אבל ללא סוכר, דל פחמימה וטעים מאד – ללא נקיפות מצפון!

צילום: ליאור כהן

 

משלוח מנות לפורים – מתוק, דל פחמימה וטעים – ללא נקיפות מצפון!

הוסיפו למשלוח המנות סוכריות צבעוניות וחטיפי שוקולד של "caring candies" – ללא סוכר, צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים!

 

רוצים לתת משלוח מנות מתוק, דל פחמימה, טעים ומיוחד בחג פורים? הוסיפו סוכריות וחטיפי שוקולד טעימים של חברת "caring candies", שלא מכילים סוכר, גלוטן, צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים! כל הסוכריות וחטיפי השוקולד המריר לא מכילים רכיבים מן החי. מוצרי החברה, הדוגלת במוצרים בריאים יותר, מיובאים לארץ מדרום אפריקה בידי "שניידר שירות ושיווק".

 

לכבוד חג פורים מוצעים כל המוצרים באתר בהנחה של 10%: www.caringcandies.co.il

 

צילום: ליאור כהן

 

הסוכריות הנהדרות, במתיקות מעודנת, מכילות תמציות טבעיות של חומרי טעם, ריח וצבעי מאכל – המופקים מצמחים, ואיזומלט (ממתיק המופק מסלק). הסוכריות, שלא מכיל פרי, מוצעות בכמה סוגים, צבעים וטעמים:

  • סוכריות על מקל – "ליטל לוליס", בצורת עיגול, משווקות במארזים של 8 סוכריות – 2 מכל טעם. כל סוכריה מכילה 19 קלוריות. במגוון הטעמים: קלמנטינה, דובדבן, תותי פרוטי ובננה. משווקות גם בתפזורת במגוון טעמים.

 

צילום: חברת caring candies

 

  • סוכריות – "ליטל לוביז" – סוכריות למציצה בצורת לב במארזים במשקל 100 גרם. הסוכריות מוצעות במגוון טעמי פירות, מנטה, טופי, ליקוריץ ועוד. כל סוכריה מכילה כ-5.7 קלוריות.

 

כשרות: מהדרין פרווה, בהשגחת בד"ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מחיר: כ-13.90 ש"ח לאריזת סוכריות על מקל במשקל 80 גרם, ולאריזת סוכריות לב במשקל 100 גרם.

 

צילום: שניידר שירות ושיווק

 

חטיפי השוקולד, הכוללים שוקולד מריר וחלב, עשויים מרכיבים טבעיים ומכילים מעט פחמימות (2 – 3 גרם פחמימה לחטיף). הם מכילים אבקת מלטיטול וחלקם מכיל גם איזומאלט. כל חטיף במשקל 50 גרם.

 

בסדרה 5 טעמים נהדרים:

  • שוקולד מריר (70% קקאו)  ב-2 טעמים: עם שבבים של דובדבנים חמוצים, ועם שבבי מנטה.

 

  • שוקולד חלב ב-3 טעמים: חלק, עם שבבי מנטה, ועם שבבי טופי.

 

כשרות: מהדרין פרווה – לשוקולד המריר, וכשר חלבי – לשוקולד החלב (עכו"ם), בהשגחת בד"ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 8.90 ש"ח לחטיף במשקל 50 גרם.

להשיג דרך האתר  www.caringcandies.co.il