כותרות אחרונות
Search

משרד התקשורת ממשיך לפעול להבטחת רציפות תפקודית בצפון.

 

 

משרד התקשורת ממשיך לפעול להבטחת רציפות תפקודית בצפון.

חברות הסלולר בהנחיית ובסיוע משרד התקשורת השלימו את הרחבת המענה האנרגטי בכ- 480 אתרי סלולר קריטיים בצפון הארץ בעלות כוללת של כ – 28 מיליון שקלים כ-3 מיליון שקלים נוספים יוקצו לעיבוי אנרגטי בעוטף עזה.

 

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי: "לאחר עבודה מאומצת של משרד התקשורת, חברות הסלולר ורח״ל, השלמנו את המענה האנרגטי לאתרי הסלולר בצפון. המהלך הנוכחי יבטיח את מוכנותם של חברות הסלולר לתרחישי הייחוס של הגזרה הצפונית. משרד התקשורת בראשותי ימשיך לוודא כי משק התקשורת יהיה בעז״ה ערוך ומוכן לכל תרחיש.״

 

מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "מזה חודשים רבים משרד התקשורת פועל לילות כימים להבטיח את הרציפות האנרגטית במטרופולין חיפה ובמחוז צפון בהתאם להנחיית השר ולתרחישי הייחוס. הפרוייקט, שהתבצע בשיתוף פעולה הדוק עם חברות הסלולר, ורשות החירום הלאומית יאפשר המשך פעילות רציפה של הרשתות הסלולריות במשך שעות רבות ובכך יתרום לחוסן הלאומי, לבטחון התושבים ולהצלת חיים״

 

משרד התקשורת מפרסם כי לאחר פעילות מאומצת, חברות הסלולר סלקום, PHI (הוט מובייל ופרטנר) ופלאפון השלימו את הרחבת המענה לרציפות האנרגטית באתרי הסלולר הקריטיים בצפון הארץ.

 

בהנחיית שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי, וכחלק מהיערכות משרד התקשורת לתרחיש הייחוס הצפוני ע"פ רח"ל, המשרד הקצה כ – 28 מיליון שקלים לחברות הסלולר במטרה להבטיח את המשך תפקודם של אתרי הסלולר הפרוסים במטרופולין חיפה.

 

בנוסף, משרד התקשורת הקצה עוד כ – 3 מיליון שקלים לטובת עיבוי אנרגטי באתרים קריטיים בעוטף עזה.

 

משרד התקשורת ימשיך לוודא כי משק התקשורת מוכן וערוך לחירום.