כותרות אחרונות
Search

משתחררים מהחוטים – אוזניות ספורט אלחוטיות לפעילות גופנית מבית JABRA

אוזניות ספורט חכמות שהן גם מאמן אישי.

ליין אוזניות הספורט של JABRA מתרחב משיקה אוזניות ייעודיות לאימוני כושר !

JABRA, המשווקת בישראל על ידי חברת ביקונקט, מרחיבה את ליין דגמי אוזניות הספורט האלחוטיות של החברה שמצטרפות ל- Jabra Pulse – אוזניות אלחוטיות לריצה, הראשונות עם מד דופק מובנה אשר זכו להצלחה גדולה בעולם ובישראל.

שני דגמי האוזניות הספורטיביות החדשות בעלות איכות סאונד גבוהה ומתאימות במיוחד עבור מי שמוזיקה ממריצה אותו במהלך אימון. ניתן להוריד לסמרטפון את האפליקציה Sport Life המאפשרת לתכנן ולעקוב אחר הביצועים על ידי מדידת הקצב, הקלוריות שנשרפו, מרחק ומסלול באמצעות ה- GPS של הטלפון בזמן אימון בחוץ.

gabra 2

אוזניות הספורט האלחוטיות Jabra Sport Coach הן הראשונות בעולם שעוצבו ותוכננו לאימונים משולבים (Cross Training)- אימון המשלב בין סוגים שונים של פעילות גופנית. הן מתאימות במיוחד לאימון הנעשה בבית או בחדר-כושר, ומופעלות בעזרת אפליקציה ייעודית המותאמת במיוחד לאימון שכזה .

האוזניות הללו במשקל 16 גרם בלבד ו- 5 שעות שימוש רציף ללא טעינה, מציעות התאמה אישית מלאה וחיישן תנועה TrackFit המאפשר למדוד מרחק, קצב, מספר צעדים ומספר קלוריות שנשרפו – כך שניתן לדעת באיזו עצימות מתאמנים. האוזניות מפיקות סאונד מדהים באיכות דולבי דיגיטל וכוללות בנוסף גם מיקרופון לניהול שיחות טלפון. שלט זעיר בחוט האוזניה מאפשר שליטה על קבלת/סיום שיחה ועל עוצמת השמע.

באפליקציה הייעודית SPORT LIFE™ המלווה את האימון, ניתן לתכנן, לעקוב ולנתח את נתוני הפעילות הגופנית. ניתן לבחור בין מעל 40 סוגי פעילות גופנית לפי דרגות קושי שונות. האפליקציה מספקת הנחייה קולית מותאמת אישית תוך כדי האימון- ממש כמו מאמן אישי. בנוסף, ניתן לשלב האזנה למוזיקה מבלי להתפשר על איכות הסאונד ועל העוצמה.

האוזניות מעוצבות בצורה ארגונומית והן נוחות מאוד ולעולם לא יפלו לכם מהאוזן. הן מגיעות עם 3 גדלים שונים של מתאמי אוזניים, קלות משקל ויושבות בנוחות בתוך האוזן כך שבקושי מרגישים שהן שם. האוזניות מתחברות בחיבור פשוט ונוח לטלפון הנייד או לכל התקן תומך Bluetooth בעזרת NFC והן עמידות בזיעה, בגשם ובזעזועים (על פי תקן של צבא ארה"ב), כך שניתן להשתמש בהן בתנאי שונים מבלי לדאוג לעמידותן.

מגיעות בשלושה צבעים אופנתיים לבחירה.

מחיר: 699 ש"ח

ניתן להשיג: באתר היבואן www.Bconnect.co.il ובחנויות המובחרות.

gabra 1

אוזניות אלחוטיות Jabra Sport Pace – מותאמות לאימוני כושר וריצה (Fitness) במשקל 21 גרם ו- 5 שעות שימוש רציף ללא טעינה, מאפשרות טעינה מהירה של 15 דקות בלבד לשעות של פעילות! עם אפשרות להאזנה למוזיקה באיכות מדהימה וללא חוטים. לאוזניות האלחוטיות צליל איכותי ועיצוב ארגונומי שעוטף את האוזן על מנת למנוע נפילה במהלך האימון. האוזניות עמידות בזיעה ובגשם.

גם אוזניות אלה הן מדריך כושר לכל דבר, הן משאירות את המתאמן בקצב הנכון ומעניקות הנחייה קולית וטיפים מועילים במהלך הפעילות הגופנית באמצעות אפליקציית Jabra Sport Life app. האפליקציה הייחודית מאפשרת לתכנן, לנטר ולנתח את הביצועים על סמך מדידת הקצב, הקלוריות שנשרפו, המרחק והמסלול, באמצעות שימוש בתכונת ה-GPS  במכשיר כאשר מתאמנים בחוץ. כך ניתן לעקוב אחר ההתקדמות בתוכנית האימונים שהוצבה כיעד.

אוזניות Jabra Pace תוכננו לאחיזה ארגונומית ויציבה מבלי לזוז אפילו מילימטר אחד מיותר בתוך האוזן כך שלא צריך לחשוש שהאוזניות יפלו. הן עמידות בכל תנאי מזג האוויר, כך שניתן לרוץ איתן גם בגשם. האוזניות עמידות בזיעה, באבק ובזעזועים בסטנדרטים של הצבא האמריקני (IP54). הן מוכנות לאימון בכל רגע אפילו בלילה- האוזניות מצוידות בפסים מחזירי אור כדי שיראו את המתאמן גם אם יוצאים לריצה ולאימון לילי. האוזניות מתממשקות גם עם אפליקציות ספורט מובילות כמו Endomundo.

מגיעות בשלושה גוונים אופנתיים לבחירה.

מחיר: 499 ש"ח

ניתן להשיג החל מסוף 2015 באתר היבואן www.Bconnect.co.il ובחנויות המובחרות.