כותרות אחרונות
Search

מתוך חזון לעיר המחר – אביסרור משה ובניו בונים את עתיד העיר אשקלון.

פרויקט עיר היין אשקלון אביסרור משה ובניו – צילומי הדמיות: viewpoint

 

 

מתוך חזון לעיר המחר – אביסרור משה ובניו בונים את עתיד העיר אשקלון.

חברת אביסרור משה ובניו מובילה את הבנייה והפיתוח של העיר אשקלון כבר למעלה מ-10 שנים וממשיכה לעצב את פני העיר אשקלון עם שלושה פרויקטים גדולים, התורמים לפיתוח הכלכלי והחברתי של העיר ויוצרים סביבת חיים איכותית לתושביה.

 

 אשקלון, המונה כיום כ־164,000 תושבים, הינה העיר השלישית בגודלה במחוז הדרום. העיר אשקלון, ידועה בחופי הים היפים שלה ובאתרי התיירות, חווה בשנים האחרונות פיתוח מואץ בתחום המגורים, התשתיות והמסחר, עם השקעות משמעותיות בפרויקטים חדשים ומתקדמים. העיר מתאפיינת בשילוב של חדשנות וטכנולוגיה, עם פתיחת המרכז הטכנולוגי החדש הממוקם בלב המדרחוב העירוני בעיר העתיקה כחלק מהמדיניות העירונית לייצר עוגנים תעסוקתיים וכלכליים במקום. פתיחת המרכז מצטרפת לשורה של פעולות, בהן חידוש התשתיות והנראות הפיזית, שדרוג מתחם החאן הוותיק והוספת פינות ישיבה, הקמת מתחם ימי הולדת בגן האם הסמוך והוספת מאות מקומות חניה לעידוד הצריכה המקומית.

 

כל אלו ועוד משנים את פניה של העיר העתיקה והופכים אותה למיקום עדכני, עכשווי ותוסס לבילוי, מסחר ופנאי. העיר אשקלון מציעה לתושביה רמת חיים גבוהה, בדגש על חינוך החל מגיל הרך ועד לימודים אקדמאים במכללת אשקלון אשר הציבה את איכות ההוראה ואת טיפוח המחקר בראש סדר עדיפויותיה, השקעה בתחום התרבות ובשירותים קהילתיים מתקדמים.

 

יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק אביסרור משה ובניו: "העיר אשקלון ממשיכה להוכיח את מעמדה כמובילה ובעיני העיר אשקלון היא "הדבר הבא" בתחום הנדל"ן בישראל. הפרויקטים שלנו מצטרפים לשורה של יוזמות בנייה בעיר אשקלון הנמצאת בתנופה של בנייה וחדשנות ומושכת אליה במיוחד זוגות ומשפחות צעירות. חלק מהDNA של חברת אביסרור משה ובניו היא פיתוח ובניית הארץ עבור הדורות הבאים, מתוך מחויבות לחזון, לפתח ולהפריח את השממה במיוחד בחלקה הדרומי של המדינה ועכשיו יותר מתמיד."

 

אביסרור בעיר היין

ממוקם באחת השכונות המבוקשות בעיר. הפרויקט תוכנן ע"י "טיטו אדריכלים" בסטנדרטים הגבוהים בארץ והוא כולל מבחר דירות בעיצוב מדהים, בקרבה לפארק הייטק חדשני ולצד מרכזי תרבות, מוסדות חינוך, בילוי ופנאי וכמובן אזור תעסוקתי רחב. למכירה, נותרו בפרויקט דירות גן אחרונות.

 

פרויקט עיר היין אשקלון אביסרור משה ובניו – צילומי הדמיות: viewpoint

 

אביסרור באגמים הירוקה

הפרויקט אביסרור באגמים הירוקה- חווית מגורים פסטורלית, המציגה בנייני בוטיק בני 5-8 קומות, בהם 102 דירות בגדלים שונים, הדירות תוכננו ועוצבו בסטנדרט גבוה עם לובי מפואר ומפרט טכני מפנק. סביבת הפרויקט מגישה לכם את הטבע קרוב לבית בשכונת “אגמים” באשקלון ובנוסף, אביסרור סנטר מרכז מסחרי, סופר סל, Be  ועוד…

 

פרויקט אגמים אשקלון – אביסרור משה ובניו – צילומי הדמיות: viewpoint

 

פרויקט דירה להשכיר

מדובר בפרויקט שני של דירה להשכיר בשכונת אגמים המתפתחת המוקמת בדרום העיר. הפרויקט כולל 121 יחידות דיור כחלק מתוכנית להקמת רובע מגורים חדש בחלקה הדרומי של אשקלון. בשכונה שטחים ירוקים נרחבים ואטרקציות נוספות לתושבים. מיקום הפרויקט מאפשר גישה נוחה לצירי תנועה מרכזיים ולמקומות מסחר ותעסוקה. הדירות יוצעו לשכירות ארוכת טווח לפי מודל דירה להשכיר – 50% מיחידות הדיור תושכרנה בשכ"ד מופחת והיתר בשכ"ד קבוע ומפוקח.