כותרות אחרונות
Search

מתחם האופנה והלייף סטייל "LOVE house of giving" מודיע כי יספוג את עליית המע״מ ולא יעלה מחירים.

 

 

מתחם האופנה והלייף סטייל "LOVE house of giving" בראשות חיים סקל מודיע כי יספוג את עליית המע״מ ולא יעלה מחירים.

‏"LOVE – House of Giving", בבעלות איש העסקים חיים סקאל המשווק למעלה מ 100 מותגי אופנה בינלאומיים מובילים ובהם: "Perry Ellis ,"Valentino" ,"COACH", "Kate Spade ,Michael Kors Men's מודיע היום כי יספוג את עליית המע״מ ולא יעלה מחירים כחלק מהאג׳נדה של המקום: שילוב של קמעונאות ותרומה לחברה, ובנוסף מעמיק את מבצעי סוף העונה.

 

חיים סקאל: "סולידריות חברתית מחייבת לא רק גיוס אנשי מילואים, אלא התכנסות של כל ראשי העסקים במשק לשמור על השכבות הרגישות שגם כך נפגעו באופן הרסני מהמלחמה, ולבלום עליית מחירים בכל דרך אפשרית. יש לזה חשיבות ברמת הלאומית. כעת עליית המע"מ הביאה עמה טרנד של העלאת מחירים, באופן שמסכן ופוגע באופן קשה במיוחד בכמיליון משפחות שמתקשות להתמודד עם יוקר המחייה.אנו נספוג את עליית המע״מ בכדי להקל על הצרכנים ולקוחותינו".

 

"LOVE house of giving" הינו  קונספט קניות חדשני המשלב לצד חווית קניות ומגוון רחב של מותגים מהעולם ומישראל, הן בתחום האופנה והן מתחום הלייף סטייל גם תרומה לחברה. השילוב הזה של קמעונאות לצד תרומה לחברה יוצר קנייה עם משמעות עבור הלקוחות.

 

מתחם "LOVE", המתפרש על פני 1,500 מ"ר ב 2 קומות – קונספט קניות חדשני המשלב כ 100 מותגים כגון: Scotch & Soda, Replay, Guess, DKNY, New Balance, ON, Valentino, All Saints, ועוד…, שוכן ברחוב ז'בוטינסקי 61, ב.ס.ר סיטי פתח תקוה.

 

מתחם "LOVE" מאפשר, לראשונה בעולם, רכישה הכוללת תרומה המגולמת במחיר המוצר. כל הרוכש במתחם "LOVE", ללא יוצא מן הכלל, תורם באופן אישי ומחזיר אהבה לחברה הישראלית. 1% מכל מוצר שנרכש במתחם מנותב ישירות לעמותת "לב אוהב" – בכל רכישה, עד כה סייעה לאלפי לוחמים, ומאות פצועים מהמלחמה.

 

מתחם "LOVE" משתף פעולה עם עמותות צדקה נוספות, המעטרות את "קיר העמותות" בו ניתן לסרוק ברקוד ולבצע תרומה ישירה לעמותה לפי רצון הלקוח/ה. חזון החברה הוא לפתח את הקונספט הייחודי לערים ראשיות נוספות בארץ ובעולם.