כותרות אחרונות
Search

מתעוררים לבוקר חדש עם מותג דגני הבוקר "מורנפלייק".

 

 

 

מתעוררים לבוקר חדש עם מותג דגני הבוקר "מורנפלייק".

ליימן שליסל נכנסת לתחום דגני הבוקר ומשיקה 2 סדרות של מוצרי מוזלי וגרנולה מובחרים תחת מותג מורנפלייק (Mornflake).

 

סדרת דגני הבוקר של מורנפלייק מאופיינת במוצרים המציעים דגנים באיכות גבוהה כאשר כולם מכילים דגנים מלאים ומגוון עשיר וייחודי של פירות יבשים ואגוזים משובחים. במוצר מורנפלייק קריספי מוזלי – יש עד 50% פירות יבשים ואגוזים.

 

צילום: באדיבות "מורנפלייק"

 

סדרת הדגנים החדשה של מורנפלייק באיכות גבוהה , תוצרת אנגליה, מכילה דגנים מלאים ומגוון עשיר וייחודי של פירות  יבשים ואגוזים משובחים, בשתי סדרות:

  • מורנפלייק קריספי מוזלי – 3 סוגים של מוזלי משובח, שעבר תהליך קלייה ייחודי המשווה לו מרקם קריספי במיוחד הנשמר גם בתוך החלב או היוגורט.
  • מורנפלייק קראנצ'י גרנולה – 3 סוגים של גרנולה משובחת, במרקם קראנצ'י במיוחד במגוון ייחודי של תוספות כגון אננס , פפאיה, קוקוס, תפוחים ועוד…

 

מורנפלייק קריספי מוזלי:

 

צילום: באדיבות "מורנפלייק"

 

מוזלי עשיר וקריספי במיוחד, מכילים עד 50% פירות יבשים ואגוזים, עם ערכים תזונתיים גבוהים מהממוצע בקטגוריה. מכילים דגנים מלאים, מהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים, ללא צבעי מאכל. המרקם הקריספי במיוחד נשמר גם בתוך החלב או היוגורט. המוצרים טבעוניים ונושאים את הסמל Vegan Friendly . מוצרי המוזלי של מורנפלייק מיועדים לצרכנים הרוצים ליהנות ממוזלי עשיר וטעים אך מבקשים להימנע מסוכר מיותר. מוצרי המוזלי של מורנפלייק מגיעים באריזה מיוחדת בעלת סגירה חוזרת לשמירה מרבית על הטריות  וב-3 סוגים שונים:

  • קריספי מוזלי פרוטי – מכיל 50% פירות יבשים וזרעים. אריזת 750 גרם.
  • קריספי מוזלי נאטי – מכיל 22% אגוזים, 14.5% חלבון, ללא תוספת סוכר. אריזת 650 גרם .
  • קריספי מוזלי פירות ואגוזים – מכיל 50% פירות יבשים וזרעים, ללא תוספת סוכר (מכיל סוכר מהפרי). אריזת 750 גרם .

מחירי המוזלי של מורנפלייק נעים בין: 21.90-24.90 ₪.

 

מורנפלייק קראנצ'י גרנולה:

 

צילום: באדיבות "מורנפלייק"

 

גרנולה עשירה וקראנצ'ית במיוחד, מכילה דגנים מלאים ועד 20% פירות יבשים ואגוזים, מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים, ללא צבעי מאכל. סדרת הגרנולה מיועדת לצרכנים שמחפשים גרנולה איכותית, עם מגוון תוספות, ולא רוצים לוותר על מתיקות מסוימת (מוצרי הגרנולה מכילים סוכר בכמות סבירה). המוצרים מגיעים באריזה איכותית השומרת על טריותם ומוצעים ב-3 סוגים:

  • קראנצ'י גרנולה אורכארד – בתוספת צימוקים ותפוח מיובש. אריזת 500 גרם.
  • קראנצ'י גרנולה הוואי – בתוספת פירות יבשים טרופיים וגרעינים. אריזת 500 גרם.
  • קראנצ'י גרנולה אורגינל – בתוספת פירות יבשים, אגוזים וגרעינים. אריזת 500 גרם.

 

מותג מורנפלייק שייך לחברת "Morning Food" האנגלית שהנה חברה משפחתית וותיקה השואפת להגיש ללקוחותיה מוצרי איכות המתאימים לארוחת בוקר בריאה ומזינה לכל המשפחה.

 

מותג "מורנפלייק" משווק בארץ על ידי "ליימן שליסל" אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. "ליימן שליסל" מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים.

 

באתר "ליימן שליסל" –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.