כותרות אחרונות
Search

נבחרת אורוגוואי נחתה בישראל לקראת משחקה ההיסטורי מול נבחרת ארגנטינה.

 

נבחרת אורוגוואי נחתה בישראל לקראת משחקה ההיסטורי מול נבחרת ארגנטינה.

אחרי ימים של ציפייה נבחרת אורוגוואי נחתה כעת בישראל לקראת משחק הראווה מול נבחרת ארגנטינה שיתקיים ביום שני הקרוב באצטדיון בלומפילד.

 

בנתב"ג נפגשו ראשי הנבחרת ומאמנה אוסקר טבארס עם דניאל בנעים, מנכ"ל ובעלי קבוצת קומטק ושותפו אריאל ראבר ואת סילבן אדמס, איש העסקים והפילנתרופ הקנדי-ישראלי ועשתה את דרכה למלון קרלטון שבתל אביב שם תשהה במהלך ביקורה בארץ.

 

צילום: ספי מגריזו

 

דניאל בנעים וסילבן אדמס ברכו את שחקני נבחרת אורוגוואי והוסיפו: "אנחנו כל כך שמחים שהגעתם לישראל. יש לכם כאן כל כך הרבה מעריצים. הגעתכם מחממת את הלב למדינה שלמה"

 

נבחרת אורוגוואי נחתה כעת בישראל: אחרי ימים של ציפייה נבחרת אורוגוואי נחתה בישראל לקראת משחק הראווה ההיסטורי מול נבחרת ארגנטינה שיתקיים ביום שני הקרוב באצטדיון בלומפילד.

 

בנתב"ג פגשו ראשי הנבחרת ומאמנה אוסקר טבארס את דניאל בנעים, מנכ"ל ובעלי קבוצת קומטק ושותפו אריאל ראבר ואת סילבן אדמס, איש העסקים והפילנתרופ הקנדי-ישראלי.

 

דניאל בנעים וסילבן אדמס ברכו את שחקני נבחרת ארגנטינה והוסיפו: "אנחנו כל כך שמחים שהגעתם לישראל. יש לכם כאן כל כך הרבה מעריצים. הגעתכם מחממת את הלב למדינה שלמה"

 

צילום: ספי מגריזו

 

היום, יום ראשון, תקיים הנבחרת בשעה 17:30 בערב אימון לקראת המשחק מול נבחרת ארגנטינה. האימון יהיה פתוח לסיקור תקשורתי ברבע השעה הראשונה כאשר מסיבת עיתונאים תתקיים בסוף האימון, בשעה 18:30 בהובלת המאמן אוסקר טבארס.

 

נבחרת אורוגוואי מגיעה לישראל מהונגריה שם נצחה אחרי 90  דקות את הנבחרת ההונגרית בתוצאה 2-1. את הכדור הראשון ברשת ההונגרית שם אדינסון קבאני בדקה ה-15 ושער נוסף הכניס בריאן רודריגס בדקה ה-21. בדקה ה-24 ספגה אורוגוואי שער ראשון מרגלו של אדם סאלאי ההונגרי.