כותרות אחרונות
Search

נבחרת ישראל יוצאת לאליפות העולם לספורט אלקטרוני 2019 !

 

אליפות העולם לספורט אלקטרוני 2019 יוצאת לדרך !

נבחרת "פלאריום" ישראל תתחרה מול למעלה מ-50 מדינות ותנסה לקטוף את תואר אלופת העולם בספורט אלקטרוני.

המשלחת הישראלית מונה 9 שחקנים שיתחרו ב-3 כותרים: Dota2, Tekken7 וגולת הכותרת – PES, המתחרה הגדול של FIFA.

 

צילום: אבי בר

 

כמדי שנה, ישראל תיקח חלק באירוע הגיימינג הגדול בעולם, אליפות העולם בספורט אלקטרוני 2019. השנה, תארח את האליפות בפעם השנייה מזה 4 שנים בירת דרום קוריאה, סיאול. נבחרת פלאריום ישראל תייצג את ישראל אל מול למעלה מ-50 מדינות ותתחרה על תואר אלופת העולם בספורט אלקטרוני לשנת 2019.

 

מי שאמון כמדי שנה על הנציגות הישראלית בתחרות העולמית היא העמותה לגיימינג תחרותי בישראל הפועלת במהלך כל השנה על מנת להפוך את ישראל לבירת הגיימינג העולמית ולהפוך את הענף לבעל הכרה ממשלתית בישראל. השנה, בליווי של נותנת החסות ענקית הגיימינג פלאריום, השתיים יתמכו בנבחרת הישראלית וילוו אותה כל הדרך אל הגמר.

 

נבחרת ישראל בלבוש חורפי – צילום: אבי בר

 

לאחר קיום תחרות מקומית מקדימה שנמשכה כמספר שבועות, הורכבה נבחרת ישראלית המונה השנה 9 שחקנים שיתחרו ב-3 כותרים, מתוכם שניים הם כותרים חדשים בתחרות, שזכו לכותרים הפופולאריים והמומלצים ביותר ע"י המדינות – משחק האסטרטגיה הקבוצתי Dota2, ומשחק הלחימה Tekken7. לאחר שנים רבות שבהן השחקן הישראלי מיכאל קרקז ייצג את ישראל ברציפות במשחק ה Tekken7, השנה ייצג לראשונה את ישראל השחקן שזכה במקום השני בטורניר הישראלי, אדיר עמיאל. גולת הכותרת השנה הוא ה- PES, משחק הכדורגל הפופולארי והמתחרה הגדול של FIFA. פעם ראשונה שמשחק כזה נכנס לתחרות בין מדינות, ומדובר בבשורות טובות לנבחרת הישראלית שמגיעה עם יכולות גבוהות מאוד במשחק הזה.

 

נבחרת ישראל בלבוש קייצי – צילום: אבי בר

 

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל: "כמדי שנה, אנו גאים לשלוח נבחרת ישראלית לייצג אותנו בתחרות הגיימינג החשובה והיוקרתית בעולם. אני מאחל הצלחה רבה לשחקני נבחרת פלאריום ישראל וצופה לה הישגים כבירים בתחרות. מדובר בעוד צעד חשוב בדרך להכרה ממשלתית בענף"

 

גבי שלאל, מייסד ו-CMO של פלאריום: "אנו שמחים לתמוך בנבחרת הישראלית כל הדרך לאליפות העולם לספורט אלקטרוני, מתוך מטרה לקדם את ענף הגיימינג בישראל ולהוכיח שישראל היא לא רק מובילה טכנולוגית בענף הגיימינג העולמי, אלא גם המקום ממנו מגיעים מיטב הכישרונות בתחום".

 

אודות IESA העמותה לגיימינג תחרותי בישראל:

העמותה לגיימינג תחרותי (ע"ר) היא ארגון לספורט אלקטרוני בישראל ופועלת ללא מטרות רווח לקידום ענף הגיימינג התחרותי בישראל. העמותה מפעילה ליגות ספורט-אלקטרוני בפריסה ארצית, קובעת סטנדרט אחיד, תקנות וחוקים לקיום תחרויות רשמיות, מכשירה שופטי ספורט אלקטרוני מקצועיים, מקיימת טורנירים ותחרויות ושותפה להפקת אירועי הגיימינג והספורט האלקטרוני בישראל.

 

צילום: אבי בר

 

אודות פלאריום:

פלאריום גלובל בע"מ(Plarium)  הינה מחברות משחקי האסטרטגיה המובילות בעולם. מיום הקמתה, בשנת 2009, חרטה פלאריום על דגלה לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר, במובייל וברשתות החברתיות, לגיימרים ברחבי העולם. עם למעלה מ  290- מיליון משתמשים רשומים,  פלאריום גאה להיות מדורגת בעקביות בין חברות פיתוח המשחקים המובילות ברשתות החברתיות, לרבות פייסבוק, ויקונטקט, מיילרו ואודנוסקלסינקי. כמו כן, פלאריום מדורגת בין החברות המובילות באנדרואיד ובIOs-.  המשחקים של פלאריום מספקים חוויה שטרם נראתה כמותה, עם גרפיקה יוצאת דופן ועלילת משחק ברמות הגבוהות ביותר שניתן למצוא. הנהלת החברה נמצאת בישראל והיא מעסיקה יותר מ-1400 עובדים ברחבי העולם, ומונה שמונה משרדים ובתי סטודיו לפיתוח ברחבי אירופה וארצות הברית. פלאריום נרכשה על ידי חברת אריסטוקרט באוקטובר 2017 ופועלת כחברת בת בבעלות מלאה.