כותרות אחרונות
Search

ניגשו מכרז להקמת קרן להשקעה בעסקים בינוניים וקטנים

יעל שידלובסקי וזהר הייבלום בשיתוף בית ההשקעות תמיר פישמן ומוטי וייס, ניגשו למכרז להקמת קרן להשקעה בעסקים בינוניים וקטנים בהיקף של 450 מיליון ₪

בית ההשקעות תמיר פישמן ומוטי וייס, בשיתוף יעל שידלובסקי וזהר הייבלום חברו יחד להתמודדות על המכרז הממשלתי להקמת קרן להשקעה בחברות בינוניות וקטנות בהיקף של 450 מיליון ₪.

תמיר פישמן 1

אלדד תמיר – מנכ"ל תמיר פישמן

הקרן תתמקד בפתרונות מימון לחברות "בוגרות", בעלות תזרים חיובי מפעילות, אשר שואפות לצמוח ולהתפתח לשווקים חדשים, ו/או לפתח מוצרים נוספים או חברות הנמצאות בנקודת זינוק וזקוקות להשקעה.

הקרן אשר תנוהל על ידי יעל שידלובסקי וזהר הייבלום תלווה ע"י וועדת השקעות בראשות היו"ר מוטי וייס שהינו אחד המייסדים של קבוצת ויולה, אשר ייסד את ויולה קרדיט (לשעבר פלנוס), אשכול הקרנות המוביל בישראל בתחום של מתן הלוואות עם פעילות הכוללת כ-100 חברות בינוניות ובוגרות בהיקף של כחצי מיליארד דולר, ובאמתחתו למעלה מ- 25 שנות ניסיון בניהול תפקידים אופרטיביים ופיננסים בתעשייה.

כמו כן, בית ההשקעות תמיר פישמן, בראשותם של היו"ר יונל כהן והמנכ"ל אלדד תמיר, יתרום מניסיונו בגיבוש האסטרטגיה העסקית ומדיניות ההשקעה של הקרן, ומערכותיו יעניקו תמיכה אנליטית, משפטית, תפעולית וחשבונאית לקרן.

תמיר פישמן הנה קבוצת פיננסים מהוותיקות והיציבות בשוק ההון הישראלי המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ- 16 מיליארד ₪ ולה ניסיון רב בניהול והקמת קרנות השקעה מגוונות.

יעל שידלובסקי וזהר הייבלום ציינו כי, "לצד פתרונות המימון ייהנו החברות מערך מוסף ויתרון מובהק בזכות היכרותנו המעמיקה עם שוק ההון והניסיון בהעמדת אשראי וניהולו.  כמו כן, נגישותנו באיתור עסקאות והזדמנויות בשוק, בשילוב מוניטין רב בהשבחת חברות, מהווים יתרון מובהק בהצלחת פעילות הקרן."

אודות השותפים המנהלים

יעל שידלובסקי,  בעלת ניסיון של 25 שנה בתחום האשראי החוץ הבנקאי, מבין תפקידיה, יזמה, הקימה וניהלה את מערך האשראי בהראל חברה לביטוח במשך 6.5 שנים. בנוסף, שימשה יעל בתפקידי ניהול בחברות מובילות שהתמחו במתן פתרונות מימון להשקעות ברכב, ציוד ומערכות מחשוב

ליעל ניסיון עשיר באיתור חברות מטרה, ניתוח צרכיהן, תפירת פתרונות מימון, הערכת סיכוני אשראי, ניהול החוב וגבייתו.

יעל שידלובסקי בעלת תואר BA   בכלכלה  וכן תואר MBA במנהל עסקים  מאוניברסיטת תל אביב.

זהר הייבלום, הינו מנהל וותיק בתעשיה, בעל 30 שנות ניסיון בחברות שונות במגוון תפקידים בכירים. הקים את חברת היעוץ המובילה "תפן" אשר הונפקה בבורסה בת"א תחת ניהולו, ועסק במסגרת "תפן" באיבחון, יייעול, יעוץ אסטרטגי, והוביל שינויים בחברות רבות המקבילות לאוכלוסית המטרה של הקרן.

במהלך השנים לאחר מכן היה משקיע מעורב בחברות שונות, היה שותף בקרן מומנטום אשר השקיעה בחברות לביצוע תפנית עסקית, ניהל מספר חברות, חבר בדירקטוריונים של חברות פרטיות וציבוריות  ובעל הכירות מעמיקה עם צרכי החברות במשק.

זהר הייבלום  מחזיק בתואר מהנדס תעשיה וניהול (BSC) וכן בתואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.