כותרות אחרונות
Search

"נייל סטודיו" – רשת בתי הספר ללימוד מקצועות היופי – נרתמת זו השנה השנייה – לרגל חודש המודעות לתסמונת רט.

"נייל סטודיו" – רשת בתי הספר ללימוד מקצועות היופי – נרתמת זו השנה השנייה – לרגל חודש המודעות לתסמונת רט.

"שותקים למען מלאכיות הדממה"- קמפיין לק סגול

 רשת בתי הספר למקצועות היופי, "נייל סטודיו", נרתמת זו השנה השנייה,  לחודש המודעות לתסמונת רט,  בשיתוף עמותת מלאכיות הדממה.  

הפעילות בחודש המודעות תכלול קמפיין רשת משותף של "נייל סטודיו" ועמותת מלאכיות הדממה. במסגרת הקמפיין יחולקו לקים סגולים של מותגי "נייל סטודיו" לסלבריטאים, נשות תקשורת, מובילות דעת קהל ברשת, בלוגריות, ביוטריות ומומחיות לקישוטי ציפורניים. אלו יתבקשו להצטלם בתמונת סלפי עם היד על הפה עם גוון לק בצבע המזוהה עם העמותה – סגול . בנוסף, במסגרת הקמפיין תתרום נייל סטודיו חלק מכספי מכירת הלקים הסגולים של המותגים שברשותה ( Opi, Color Club, צ'יינה גלייז).

retlak-1

צילום: יח"צ

לצד פעילויות שנתיות כמו אלו שמקיימת הרשת, חברי ההנהלה השתתפו השנה במרוץ אליו הוזמן הציבור הרחב מטעם עמותת 'מלאכיות הדממה' ו"דרייפוס RUN" למרוץ בעל שלושה מקצים שונים בתל אביב. קהל הרצים הוזמן יחד עם בני משפחותיהם בהמוניהם לחוויה ספורטיבית למשפחה בשילוב של תרומה ענקית לקהילה.

 קצת על תסמונת רט:

תסמונת רט הנה הפרעה נוירולוגית התפתחותית קשה ביותר. זוהי תסמונת גנטית  ולא תורשתית ולכן יכולה לפגוע בכל משפחה. התסמונת פוגעת באחת מכל כ- 10,000 לידות של בנות. למרות שהדבר נדיר, קיימת אפשרות שבנים ילקו בתסמונת זו. בישראל יש כ- 170 ילדות ונשים (ומספר בנים) מאובחנות ומוכרות לעמותה לתסמונת רט. סטטיסטית אמורות להיות כ- 450 ילדות ונשים בישראל. במקרים רבים הבנות מאובחנות בצורה שגויה (למשל אוטיזם) או לא מאובחנות כלל, דבר המונע מהן קבלת טיפול הולם.  עדיין לא נמצא מרפא לתסמונת.

 מלאכיות הדממה הן ילדות אשר לוקות בתסמונת רט אשר מגבילה את תפקודן המוטורי ופוגעת ביכולת התקשורת שלהן עם הסביבה ומותירה אותן כלואות בגוף של עצמן מבלי שהן יכולות לדבר או להביע את עצמן.

קצת על העמותה וחודש המודעות: בשנת 2003 הוקמה העמותה לתסמונת רט אשר יעודה לרכז את המאמץ לקידום  המחקר וההכשרה בנושא התסמונת.

retlak-2

רוצים להשתתף בקמפיין? מרחו לק בגוון סגול ככל שתרצו  וייבשו אותו היטב על הציפורניים. צלמו סלפי עם יד על הפה, הפיצו בפלטפורמות שלכן ברשתות החברתיות, ולמעננו, אתגרו בנות נוספות להצטרף לקמפיין ו-לתייג שני עמודי פייסבוק :

מלאכיות הדממה- עמומה לתסמונת רט ו- נייל סטודיו וכמובן האש תאג:  #rett_israel

רשת נייל סטודיו היא מקפצה לנשים לקבלת תעודת מקצוע בינלאומית בתחום הטיפוח והיופי ולהתקדם לעצמאות כלכלית משלהן ואף להקים עסק ולהרחיב את עצמאותן. מסלולי קורסים, למידת טכניקות והתנסות פרקטית בכל  הציוד והמכשור בענף. תכנית הלימודים מאושרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא.

טלפון:1-700-700-037,דוא"ל: office@nailstudio.co.il

אתר הבית: www.nailstudio.co.il