כותרות אחרונות
Search

נספרסו משיקה מחדש את ה Citiz: מכונת הקפה האייקונית של Nespresso

נספרסו משיקה מחדש את ה Citiz:

מכונת הקפה האייקונית של Nespresso

נספרסו משיקה מחדש את המכונה האייקונית והפופולארית, הנמכרת ביותר בישראל: מכונה חדשנית, בעיצוב רטרו מוקפד המתכתב עם התרבות האורבנית של הערים הגדולות בעולם.  לפני שבע שנים כשהתחילה נספרסו ישראל את פעילותה, מכונת הדגל שהייתה "יריית הפתיחה" בדרך לשינוי מהותי בתרבות צריכת הקפה בישראל היתה ה CitiZ. החודש מושקת המכונה מחדש בעיצוב קומפקטי ועדכני.

nespreso-3

צילום: יח"צ

קו מכונות ה- CitiZ מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת, חוויית משתמש פונקציונלית, נוחה וקלה לשימוש באופן מהיר ואינטואיטיבי.  מיצוי הקפה במכונה אופטימלי בזכות לחץ משאבה של 19 בר, חימום מהיר של 25 שניות בלבד ומגש מתקפל שמאפשר להתאים את גודל הכוס. המכונה חסכונית בחשמל דירוגA 40% ונכבית באופן אוטומטי לאחר 9 דקות.

שני דגמים לבחירה המתאפיינים כל אחד בעיצוב ופונקציונאליות ייחודיים:

  • CitiZ, בעלת רוחב קומפקטי של 13.5 ס"מ בלבד. מכונה מעוצבת המתאימה בגודלה לכל חלל, המתאימה להכנת אספרסו, ומאפשרת חווית הכנה קלה נוחה וזמינה מכל מקום מהבית מהמשרד, באירוח ובאירועים חברתיים.

  • Citiz& Milk, מכונה הכוללת מקציף חלב אירוצ'ינו מובנה. מאפשרת בקלות להכין כל מתכון קפה מבוסס חלב טרי.

המכונות החדשות מגיעות במגוון צבעים- שחור, כסוף, לבן ואדום דובדבן.  הגודל של המכונה מאפשר שילובה בקלות בכל משטח בבית או במשרד- עומק 37 ס"מ, רוחב 13 ס"מ וגובה 27.7 ס"מ. 

במיוחד לתקופת ההשקה: שובר של 100-200 ₪ לקניית קפה ואביזרים בכל רכישה 

את כל  מגוון דגמי ה –  CitiZ ניתן לרכוש ברשתות וחנויות החשמל המובחרות, בבוטיקים של נספרסו ברחבי הארץ, בטלפון 2500*, באתר www.nespresso.com ובאפליקציה.