כותרות אחרונות
Search

נציבות הסחר האיטלקית קיימה לראשונה כנס מסחרי לקידום תערוכת היופי הגדולה בעולם תערוכת ה-COSMOPROF האיטלקית !

נציבות הסחר האיטלקית קיימה לראשונה כנס מסחרי לקידום תערוכת היופי הגדולה בעולם, תערוכת  ה-COSMOPROF האיטלקית ! 

אירוע הקידום לתערוכת ה COSMOPROF אשר התקיים בתל אביב הזמין אליו את מיטב היצרנים והיבואנים המקומיים בתחום הטיפוח והיופי שנפגשו עם נציגים בכירים של התערוכה העולמית לצד נציגי איגוד יצרני הקוסמטיקה האיטלקית COSMETICA ITALIA, כל זאת במטרה לחברם לתערוכה העולמית שתתקיים באיטליה בחודש מרץ 2017!

**********

נציבות הסחר האיטלקית ( ITALIAN TRADE AGENCY) בשיתוף פעולה עם מארגני תערוכת COSMOPROF BOLOGNA ובסיוע מכון היצוא הישראלי, קיימה לראשונה בישראל אירוע לקידום התערוכה.

.

מטרת האירוע הייתה לקדם שיתופי פעולה מסחריים ותעשייתיים  בין איטליה וישראל, והשתתפו בו עשרות יצרנים ויבואנים מקומיים מובילים בתחום הטיפוח והיופי, נציגים בכירים של תערוכת ה COSMOPROF האיטלקית ,נציגי איגוד יצרני הקוסמטיקה האיטלקית COSMETICA ITALIA, השגריר האיטלקי בישראל וראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל.

.

במהלך האירוע הציגה נציגת תערוכת COSMOPROF – Antonia Benvegnu את החידושים הצפויים במהדורת ה 50 של התערוכה, נציג איגוד יצרני הקוסמטיקה האיטלקיים – Gianni Manzetti הציג מידע על ענף הקוסמטיקה באיטליה ועל נקודות החוזק של התעשייה האיטלקית. מנזטי הגיע לאירוע גם כנציג האיגוד וגם כבעליה של חברת מוצרי השיער הגדולה Farmen ICD. שגריר איטליה בישראל, פרנצ'סקו מריה טאלו, נשא דברים וסיפר על קשרי המסחר בין איטליה וישראל בענף זה נכון להיום. בנוסף, Michele M. Superchi מחברת הטרנדים העולמית BEAUTYSTREAMS הציג את התחזיות בתחום היופי והאיפור שנראה במהדורה הקרובה של התערוכה.

.

מטרת האירוע הייתה לעודד יצירת קשרים ונטוורקינג בין היצרנים והיבואנים המקומיים עם הנציגים האיטלקיים. מבין היבואנים והיצרנים שהשתתפו באירוע ייבחרו חברי המשלחת אשר יזכו לטוס לבולוניה, איטליה מטעם נציבות  הסחר האיטלקית וייקחו חלק בתערוכת היופי הגדולה בעולם  COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA.

.

השתתפות בתערוכה תקנה ליצרנים ישראלים הזדמנות מצוינת לחשוף את המוצרים והפיתוחים האחרונים בתחום הקוסמטיקה והטיפוח בפני השוק האיטלקי ולחתום על שיתופי פעולה אסטרטגיים.

italia-1

בתמונה מימין לשמאל: ג'יאני מנזטי, היועץ ליחסים בינלאומיים בתחום הקוסמטיקה באיטליה, שגריר איטליה פרנצ'סקו טאלו מריה, אנתוניה בנווניו, נציגת התערוכה האיטלקית COSMOPROF ומסימיליאנו גווידו, ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל.- צילום- טל צ'יקרול

תערוכת COSMOPROF  הינה התערוכה החשובה ביותר בתחום הקוסמטיקה והטיפוח ברחבי העולם, שחוגגת השנה 50 שנה ליום היווסדה. לתערוכה מגיעים בכל שנה אלפי יצרנים מכל רחבי העולם על מנת לקדם קשרי מסחר בינם לבין הספקים האיטלקיים בתחומי היופי והטיפוח. כך, אשתקד לדוגמא הציגו בתערוכה 2510 חברות מ 150 מדינות וביקרו בה 250,000 מבקרים.

.

מסימיליאנו גווידו, ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל: "המספר הגדול של חברי המשלחת הישראלית אשר נכחו בתערוכת ה COSMOPROF  האחרונה באיטליה רק חיזק את ההחלטה של משרד המסחר והתעשיה האיטלקי, של מארגני התערוכה ושל איגוד יצרני הקוסמטיקה האיטלקית, לבחור בישראל כאחד היעדים המעטים הנבחרים לעריכת אירוע שכזה. השוק הישראלי הוא מתוחכם ובשל, עם מגוון מותגים מקומיים ומבחר גדול של מותגים בינלאומיים מובילים, שמציג הזדמנויות עסקיות גם לחברות קוסמטיקה איטלקיות ייחודיות שרוצות להיכנס לישראל וגם לחברות יצרניות ישראליות המעוניינות להיכנס לשוק האיטלקי בפרט ולשוק העולמי בכלל".