כותרות אחרונות
Search

"סאני תקשורת" היא הראשונה בענף המובייל הישראלי שמצטרפת למגרש הסחר המדובר בעולם ומשיקה קולקציית "NFT" ייחודית.

סאני תקשורת דמויות  nft צילום: fusionary

 

"סאני תקשורת" משיקה קולקציית "NFT" ייחודית.

"סאני תקשורת"  היא הראשונה בענף המובייל הישראלי שמצטרפת למגרש הסחר המדובר בעולם.

 

"סאני תקשורת", היבואנית הרשמית של מוצרי "Samsung מובייל" בישראל, מצטרפת לטירוף ה-NFT" (Non-fungible tokens)" העולמי ומשיקה קולקציית דמויות "NFT" למכירה. בכך הופכת סאני לראשונה בענף המובייל והסלולר הישראלי שמצטרפת למגרש סחר האומנות הריטואלית המדובר ביותר בעולם כיום.

 

הקולקציה שתשיק "סאני תקשורת" צפויה לצאת למכירה כבר בימים הקרובים. היא תכלול 4 דמויות חדשות, בעיצוב חברת Fusionary, כאשר כל דמות מחזיקה באביזר מובייל שונה – סמארטפון, שעון, טאבלט ואוזניות.

 

למעט העובדה שרוכשי דמויות ה-"NFT" יהיו בעלי הזכויות הבלעדיות של הדמות הדיגיטלית, בתמורה לרכישת הדמות סאני תקשורת אף תעניק לבעלי הדמויות הטבות בלעדיות במשך 5 שנים – גם הנחה קבועה על רכישות אביזרים בחנויות סאני תקשורת וגם, אחת לשנה, הדמות תזכה את בעליה באביזר אותו היא מחזיקה – ללא תוספת תשלום. אגב, הדמות עם הסמארטפון כבר מחזיקה ב-Galaxy S22 החדש, שהושק רק אתמול.

 

סאני תקשורת דמויות  nft צילום: fusionary

 

אלי לביא, מנכ"ל "סאני תקשורת": "אנחנו גאים להשיק את קולקציית האספנות הדיגיטלית הראשונה שלנו לטובת חובבי ואוהבי מכשירי סמסונג – חברת המובייל המובילה בישראל. אנו מאמינים שהנכסים הדיגיטליים שאנחנו משיקים כיום יהוו כלי סחר משמעותי בשוק המובייל הישראלי, כאשר המחזיקים בהם ייהנו מערך כספי משמעותי אמיתי שנים קדימה".  

 

על "סאני תקשורת": בנוסף למכירה ישירה ללקוחותיה בסניפי החברה, סאני תקשורת גם משווקת את מוצרי "Samsung" לכ-1000 נקודות מכירה ברחבי הארץ, דבר המאפשר לחברה ולמוצרי Samsung להיות נגישים וזמינים לכל צרכן. כיבואן רשמי של המותג היוקרתי Samsung, סאני תקשורת מספקת מעבדות תיקונים בפריסה ארצית אשר קיבלו הסמכה רשמית כמעבדות מורשות מטעם Samsung העולמית בתוך חנויות הרשת עצמן.

 

לכתבות נוספות באתר כל ישראל בעסקים לחץ כאן