כותרות אחרונות
Search

סדרת מוצרי חומצה היאלורונית מבית ענקית התרופות האוסטרית "Croma".

הקמפיין החדש מבית "סלע  מדיקל" עם הפרזנטורית החדשה רוסלנה רודינה – צילום: שי יחזקאל

 

"Ask for Saypha"!

סדרת מוצרי חומצה היאלורונית מבית ענקית התרופות האוסטרית "Croma".

 

חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית, חוללו מהפיכה במלחמה נגד הזדקנות וסימני הגיל והפכו שם נרדף לטיפולי הצערת פנים. חומצה היאלורונית של Saypha מסייעת להילחם ביעילות נגד סימני הזמן והיא בעלת פרופיל בטיחותי גבוה במיוחד, המיוצר ע"י Croma/ קונצרן התרופות האוסטרי, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות ובקרת איכות.

 

ככל שאנו מתבגרים ניכרים עקבות הזמן החולף גם על העור שלנו, שהולך ומזדקן בתהליך מתסכל שתוצאותיו הם קמטים, עור יבש וחסר ברק ואובדן נפח השומן התת עורי, המוביל לרפיון ולצניחת העור ולטשטוש קווי המתאר של הפנים. אובדן הנפח בפנים, מדגיש קמטים וקמטוטים וניכר במיוחד באזורי הלחיים, השפתיים, הרקות ומתחת לעיניים. בנוסף ישנם גורמים רבים נוספים התורמים להיווצרות חריצים עמוקים ולאובדן נפחים, כמו מתח יומיומי ועייפות, תזונה לקויה, גנטיקה וגורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש, זיהום אוויר ועישון. טיפולי הזרקות בחומצה היאלורונית, הם דרך קלה ומהירה לתיקון נזקי העור ולקבלת מראה צעיר ורענן, ללא התערבות כירוגית.

 

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית המכונה גם "מולקולת הנעורים", היא חומר שנמצא בגוף האדם באופן טבעי ותפקידה לשמר את הלחות בעור, יחד עם האלסטיות והמוצקות שלו. עם הגיל, קצב ייצור החומצה ההיאלורונית בגוף פוחת, כמויות הקולגן והאלסטין בגוף יורדות אף הן בהתאמה והעור מזדקן, מאבד מגמישותו ומתייבש. הזרקת חומצה היאלורונית, יכולה לתקן ביעילות רבה את מראה העור, ע"י כך שהיא סופחת מולקולות מים ותורמת להעלת רמת הלחות והגמישות בעור ומעניקה לו אפקט מתיחה ומילוי במראה טבעי ומיידי.

 

הקמפיין החדש מבית "סלע מדיקל" עם הפרזנטורית החדשה רוסלנה רודינה – צילום: שי יחזקאל

 

מה ההבדל בין חומצה ההיאלורונית שהגוף מייצר ובין חומצה היאלורונית שמזריקים לפנים?

חומצה היאלורונית המשמשת להזרקות בתחום הדרמו – אסתטיקה נוצרת במעבדה ולכן ישנם סוגים רבים ושונים של חומצות ההיאלורונית. החברות השונות מייצרות חומרים שונים, הנבדלים אחד מהשני במידת הסמיכות והניקיון שלהם ובשינויים שנעשו במעבדה על החומר הבסיסי. מכאן אנו רואים את ההבדלים אצל המטופלים בתגובות לחומר המוזרק, ברגישויות ובתופעות הלוואי.

 

כדי שחומצה היאלורונית תישאר בגוף ולא תתפרק באופן מיידי, משלבים אותה במעבדה עם חומרים נוספים שמעניקים לה עמידות. החומרים האלה מעלים את הסיכון לתופעות לוואי ואת פוטנציאל האלרגיות ולכן חשוב מאוד להקפיד על איזון בין החומצה ההיאלורונית הטבעית ובין החומרים הנוספים המשולבים בה. זאת הסיבה שחשוב מאוד להיות מודעים לפרופיל הבטיחותי של חומרי המילוי שאנו מכניסים לגוף ובפרט שהיום, מתחילים בטיפולי ההזרקות כבר מגיל צעיר.

 

מהי "Saypha" ?

Saypha היא מוצר הדגל של חברת  – Croma מדובר בסדרת מוצרי חומצה היאלורנית ויש בה טווח חומצות בסמיכויות שונות, על מנת לתת מענה מדויק לאינדיקציות קליניות שונות, אזורים שונים בפנים וסוגי עור שונים, הכל לפי החלטת הרופא המטפל. לחומרי המילוי מסוג Saypha אישורי התקנים המחמירים בעולם ובקרוב גם של ה – FDA האמריקאי, ה- CE האירופאי ושל משרד הבריאות הישראלי.

 

הקמפיין החדש מבית סלע "מדיקל עם" הפרזנטורית החדשה רוסלנה רודינה – צילום: שי יחזקאל

 

מה מייחד את החומצה ההיאלורונית של "Saypha" מבית "Croma" ?

מוצרי Saypha  הם מהבטוחים והמאוזנים ביותר הקיימים היום בתחום הדרמו -אסתטיקה. לא בכדי נקרא המוצר Saypha /מלשון Safe – כלומר הכי בטוח!

 

Croma היא חברת תרופות אוסטרית ותיקה ולה נציגויות ב-10 מדינות ברחבי העולם. החברה מפתחת ומייצרת חומרים המבוססים על חומצה היאלורונית למילוי וטיפוח העור. המורשת המבוססת של Croma בתחום פיתוח וייצור תרופות, מאפשרים לה לפתח מוצרים חדשניים, בטוחים ואמינים גם בתחום הדרמו – אסתטיקה. כל מוצרי החומצה ההיאלורונית למילוי של Croma מבוססים על חומצה היאלורונית שאינה מן החי. היצמדות לתקני בטיחות ולרמת האיכות הגבוהים ביותר, הופכת את Croma למובילה ומומחית עולמית בייצור של מוצרי חומצה  היאלורונית להזרקה בעשורים האחרונים.

 

"Saypha" – למילוי והחלקת קמטים:

סידרת מוצרי החומצה ההיאלורונית Saypha מיועדת לטיפול בכל סוגי הקמטים והקמטוטים, מחזירה נפח שאבד וממלאת את הרקמות בפנים ובאזורים נוספים כמו הידיים והמחשוף. אבל הטיפולים ב Saypha אינם מיועדים רק לתיקון נזקי הזמן. טיפולים תקופתיים ב Saypha יעילים כטיפולי מנע אנטי איג'ינג, שמטרתן לעכב את סימני ההזדקנות וזאת תוך שמירה על מראה פנים טבעי, זוהר ורווי בלחות.

Saypha עושה עבודה מצוינת, גם כאשר רוצים לשפר ולשדרג את מצב הפנים המולד, באמצעות פיסול מחדש. החומצה ההיאלרונית של Saypha מאפשרת לעצב את אזור העיניים, את האף, את האוזניים, את הסנטר, את הלחיים ואת זווית הלסת –בכל אזור ניתן לטפל ולשפר את צורתו ולכן יותר ויותר נשים וגם גברים, מבקשים לעבור טיפולי הזרקות בחומצה היאלורונית, לצורך שדרוג מה שנתן להם הטבע.

 

הקמפיין החדש מבית "סלע מדיקל" עם הפרזנטורית החדשה רוסלנה רודינה – צילום: שי יחזקאל

 

למה מיועדים מוצרי Saypha – סיכום:

  • תיקון קמטים וקמטוטים : בצידי העיניים, בצידי האף והפה, במצח, טשטוש קמטי זעף וקמטי המריונטה מעל השפה
  • מילוי שקעים מתחת לעיניים
  • תיקון אובדן נפחים: כולל מילוי והדגשת עצמות לחיים ועיצוב קו הלסת והסנטר
  • עיצוב ומילוי שפתיים
  • פיסול ועיצוב היופי הטבעי בפנים
  • עיצוב והצערת המחשוף
  • הצערת גב כף היד
  • טשטוש צלקות אקנה
  • שיפור מרקם העור וגמישותו
  • הענקת לחות ורעננות לעור הפנים

 

מוצרי Saypha מתאימים לנשים ולגברים כאחד בכל טווח הגילאים, ונותנים תוצאה טבעית ומיידית, למראה זוהר ורענן לאורך זמן. מוצרי Saypha הוכחו כבטוחים ויעילים מבחינה קלינית בהשבת נפחים, מילוי קמטים, החלקה ושיפר מרקם העור, ברמת שביעות רצון מהגבוהות ביותר של המטופלים -97.9%!

 

רופאים בכירים העוסקים בתחום הרפואה האסתטית ומשתמשים בסדרת מוצרי החומצה ההיאלורונית של Saypha מבית Croma:

  • ד"ר מרינה לנדאו: מומחית ברפואת עור, בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, סיימה התמחות ברפואת עור במרכז הרפואי סוראסקי תל אביב (בי"ח איכלוב). לאחר סיום התמחותה, עברה השתלמויות מקצועיות בארה"ב וקנדה. ד"ר לנדאו שימשה כנשיאת החברה הישראלית לכירוגיה דרמטולוגית.
  •  

בנוסף להיותה מומחית ברפואת עור, ד"ר לנדאו עוסקת ומתמחה ברפואת עור אסתטית וקוסמטית מעל 20 שנה, עם דגש מיוחד על טיפולים לא חודרניים בהזדקנות העור.

 

  • ד"ר אופיר שיין: מומחה לכירוגיה פלסטית. את התמחותו בנושא כירוגיה פלסטית ואסתטית עשה במרכז הרפואי אסף הרופא. ד"ר שיין הינו מנתח פלסטי החבר באיגוד הישראלי לכירוגיה פלסטית ואסתטית ובעמותה הישראלית לפלסטיקאים העוסקים בכירוגיה אסתטית ומאחוריו רקורד ניתוחי של למעלה מ- 510 מטופלות. הינו בעל תואר גם במנהל מערכות בריאות של ביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון וחבר בוועדת הערר העליונה של האיגוד הישראלי לכירוגיה פלסטית ואסתטית. בשנת 2012 זכה ד"ר שיין בפרס קפלן היוקרתי כאות הערכה על מחקרו.

 

סדרת מוצרי Saypha מבית Croma משווקים בישראל בבלעדיות ע"י SelaMedical

אתר – http://www.selamedical.co.il/

Sela Medical Ltd /סלע מדיקל בע"מ – פייסבוק https://www.facebook.com/Selamedical