כותרות אחרונות
Search

"סוגת" מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה "קמח שמרים פיתה" להכנת פיתות בקלי קלות.

קמח שמרים פיתה של סוגת – צילום: באדיבות "סוגת"

 

החיים בפיתה!

"סוגת" מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה "קמח שמרים פיתה" להכנת פיתות בקלי קלות.

מהיום אופים פיתות טריות וטעימות בבית, בקלות ובמהירות.

 

צילום: רויטל טופיול

 

לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, חברת "סוגת" משיקה "קמח שמרים פיתה" לאפיית פיתות טריות בקלות ובמהירות. הקמח פותח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי שעמלו יחד על פיתוח הרכב המצרכים המדויק להכנת פיתות – רק מוסיפים מים לקמח השמרים והבצק מוכן!

 

ארז קומורובסקי – צילום: אבי בר

 

לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, "סוגת" מרחיבה את הסדרה ומשיקה קמח נוסף, "קמח שמרים פיתה". סדרת קמחי הקסם, אשר משלבת נוסחה מיוחדת המאפשרת לקמחים לתפוח באופן מהיר ואחיד לאפייה קלה, נוחה ומהירה וללא צורך בניפוי, מציעה קמחים ייעודיים להתאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם מושלם, ממש כמו של המקצוענים. הסדרה הינה פרי שיתוף פעולה של חברת סוגת עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי, שעמלו יחד על פיתוח ההרכבים המדויקים של הקמחים.

 

ארז קומורובסקי – צילום: אבי בר

 

"קמח שמרים פיתה", אשר מהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה במיוחד של פיתות בקלי קלות, מכיל תערובת חדשנית המכילה קמחים איכותיים לאפיית בצק פיתה, בתפיחה מהירה, ללא צורך בניפוי. לתערובת אשר כוללת קמח ושמרים, רק מוסיפים מים (אפשר גם שמן), מתפיחים ואופים. מהתערובת ניתן להכין עשרות פיתות טריות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר, היא אינה מכילה מוצרים מן החי ונבדקה בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי. 

 

מימין: ארז קומרובסקי, ג'וליה זהר, רועי וייזר, יובל כהן, יעל פודולסקי ואסא תורג'מן – צילום: רויטל טופיול

 

"סוגת" המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת כאשר המפעל משתרע על פני כ- 100 דונם בקרית גת. לחברה מגוון רחב של מוצרים החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד קמח, שקדי מרק וקרוטונים ועוד… כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר לאורך כל הדרך מהשדה לצלחת.

 

קמח שמרים פיתה של "סוגת" – צילום: באדיבות "סוגת"

 

אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

 

ארז קומרובסקי, יעל פודולסקי ואסף דיי. צילום: רויטל טופיול