כותרות אחרונות
Search

סוזוקי ישראל חושפת לראשונה בפני הציבור הרחב את מכונית המיני CELERIO מבית SUZUKI

הסלריו מבית סוזוקי הגיעה לישראל

סוזוקי ישראל מציגה לראשונה הסלריו מבית סוזוקי, רכב חדש בקבוצת המיני, עם מרווח פנים גדול הדומה בממדיו למכונית סופר מיני  וצריכת דלק חסכונית במיוחד של 27 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. המכונית החדשה תחליף את דגמי האלטו והספלאש של סוזוקי  שמסרו יחד כ- 28,000 רכבים.  

סוזוקי, יצרן רכב המתמחה בייצור רכבים קטנים, קומפקטיים וחסכוניים, ישווק בישראל את מכונית ה"סלריו" עם אבזור עשיר לקטגוריה: בלוטות', חישוקי סגסוגת וMobileye כסטנדרט ללא תוספת תשלום.  במכונית החדשה תא מטען גדול בקטגוריה בעל נפח של 254 ליטר ותאי אחסון רבים. העיצוב החיצוני מאופיין בקווים וצללית מרכב זורמים היוצרים תחושת המשכיות הגורמים לזרם האוויר הנגדי להחליק על הרכב ולאפשר לו מהירות נסיעה גבוהה. פנים הרכב הוא בעל הנדסת אנוש ייחודית שתוכננה לאפשר נהיגה קלה, ישיבה גבוהה ומיקום ידית הילוכים בקונסולה גבוהה לנהג וסביבתו.

suzuki 4

ה- CELERIO החדשה היא  5 מקומות ישיבה בתצורת האצ'בק 5 דלתות והיא מציגה שני סוגי תיבות הילוכים חדשות שפותחו במיוחד עבורה: תיבה ידנית בעלת 5 הילוכים ותיבה אוטומטית  בעלת 5 הילוכים מבוקרת הידראולית חשמלית לחיסכון בצריכת דלק והפחתת מזהמים. מחיר החל מ 58,990 ₪

נתוני בסיס:

ל "סלריו" גוף קומפקטי בעל אורך כולל של 3,600 מ"מ, נוח לתמרון, רוחב 1,600 מ"מ וגובה 1,540 מ"מ ובסיס גלגלים 2,425 מ"מ המאפשר מרווח פנים מרווח ביותר. תא מטען בעל נפח של 254 ליטר המאפשר העמסת ציוד רב יחסית.

בנוסף להכנסת חטיבת מערכת כוח חדשה, דאגה סוזוקי לצמצום משמעותית במשקל המכונית ושיפור הביצועים האוירודינמים, כל זאת כדי להגיע לפליטות CO2 נמוכות של 99 גר'/ק"מ ומבלי לפגוע בביצועים.

עיצוב  מרכב:

  • העיצוב של CELERIO מגלם את שלושת הרעיונות המרכזיים: 'מרכב דינמי', 'תא נוסעים מרווח' ו"עמידות".

  • גריל כרום קדמי, קווים וצללית מרכב זורמים המשלבים אופנתיות עם מרחב.

  • פנים הרכב עם הנדסת אנוש רעננה מתמיד, העשויה  באיכות מעולה ועמידה המעניקה ליושבים בו תחושה משחררת ונוחה הודות למרחבים הנדיבים שבו.

עיצוב פנים הרכב:

מאחר ומדובר ברכב מיני, מצאו בסוזוקי הצדקה ממשית להתמקדות באיכות הגימור הפנימי. צוות הפיתוח של CELERIO עשה הכל כדי להשיג פנים רכב קל לתפעול, רענן ונוח לשימוש. באמצעות עיצוב סימטרי הבנוי סביב הפנל המרכזי, הצליחו מהנדסי סוזוקי ליצור תחושת מרווח שעולה על גודל המכונית בפועל. כל זאת באמצעות שימוש בצורה פונה כלפי חוץ, ושיטוח החלק העליון של לוח המכשירים.

הצבע הבולט ביותר בפנים הרכב הוא שחור, בעוד החלק העיקרי של בד המושבים הוא כחול, או דפוס גולש ורך של נקודות צהובות, בהתאם לצבע החיצוני. המראה של דפוס הנקודות משתנה בין כחול, צהוב ואפור ובכך הוא מוסיף נופך של שובבות לפנים הרכב. בצדי המושבים יש בד שחור איכותי נגד כתמים.

suzuki 2

למכונית החדשה עטיפה יוצאת דופן שמעניקה קדימות לנהג ולנוסעים

  • מרחב פנימי מרווח ונוח

  • קיבולת מטען הטובה ביותר בסוגה

  • נוחות נהיגה ויכולת תמרון יוצאת דופן עם רדיוס סיבוב ל 4.7 מטר

 

מרחב פנימי מרווח ונוח

חברת Suzuki שאפה מאז ומתמיד לפתור את ההתנגשות הקיימת לכאורה  בין שמירה על מרחב פנימי מרווח ונוח לבין הגעה לממדי רכב קומפקטיים ככל האפשר. ואכן באמצעות חזרה לבסיס ובדיקת מבנה המרכב, הצליחה החברה המתמחה בכלי רכב קומפקטיים,  לספק לנהג ולנוסעים מרחב פנימי מרווח ונוח בתוך מרכב קטן וקומפקטי. ממדי הרכב וקו גג שאינו משופע מספקים פנים רכב המעניק ליושביו  תחושה של שחרור הודות למרווח גדול יותר מעל ראשיהם. רוחק סרנים של 2,425 מ"מ מבטיח מרחק של 743 מ"מ בין שורות המושבים, מרחק המעניק למשתמשי הרכב תחושה מרווחת. השיפורים בביצועים הבסיסיים של כל הרכיבים, והאופטימיזציה של חומרי הבידוד הפנימיים ממלאים אף הם תפקיד בהצגת פנים רכב שקט ונוח.

suzuki 5

 

נוחות נהיגה ויכולת תמרון יוצאת דופן

בנוסף למרכב הקומפקטי הנוח לתמרון, CELERIO החדש מציג תיבת הילוכים הממוקמת על קונסולה גבוהה שנוח מאוד להפעילה, וזוויות ישיבה גבוהות, שמאפשרות לנהג שדה ראייה מקיף שמשפר עוד יותר את נוחות הנהיגה. גובה המושבים והפתיחה הרחבה של דלתות הצד מקלים אף הם על הכניסה והיציאה.

  • ביצועים מעולים, המאזנים פליטות CO2 נמוכות יחד עם הנאה מהנהיגה

  • רמה נמוכה של פליטות CO2, המובילה בסוגה

  • מנוע ותיבת הילוכים שהנם פרי פיתוח חדש מספקים חיסכון בדלק וביצועים דינמיים טובים.

  • רמת בטיחות גבוהה (דרגת בטיחות 6) מובטחת הודות למרכב סופג פגיעות ואבזור מתאים (בישראל – התקנת מובייל איי כסטנדרט במפרט בכל הדגמים).

  • ה-CELERIO יהיה זמין עם מנוע 1.0 ליטר שמספק 68 כ"ס.

קיבולת מטען הטובה ביותר בסוגה

אימוץ קורת פיתול שטוחה למתלים האחוריים הביא לחיזוק משופר של המרכב התחתון ולרצפת מטען נמוכה יותר, דבר שהבטיח קיבולת מטען של 254 ליטר הטובה בסוגה. גורם מרכזי הוא נוחות השימוש בעת טעינה ופריקה. עם שטח פתיחה גדול של תא המטען ואורך מקסימאלי  והשארת גובה הדלת האחורית נמוך.

suzuki 3

למכונית ה- CELERIO החדשה פותחו שני סוגי תיבות הילוכים.

  • תיבת 5 הילוכים ידנית פרי פיתוח חדש

תיבת 5 הילוכים ידנית שיפרה הן את יעילות הדלק והן ההעברה חלקה של ההילוכים. כדי להגביר את היעילות, אובדן המומנט צומצם ב-40% באמצעות הפחתת נפח השמן והתקנת מיסבים בעלי אובדן נמוך. זרימת שמן יעילה יותר, למניעת חיכוך יתר. טווח הילוכים המותאם לגמישות המנוע. מבנה ייחודי של גלגלי השיניים עם מינימום התנגדות.

  • תיבה אוטומטית (אלקטרונית)

בנוסף לתיבת 5 הילוכים ידנית פיתחה Suzuki 'שילוב הילוכים אוטומטי', תיבת הילוכים ידנית אוטומטית, שכלול בה 'מפעיל בקרת הילוכים חכם' – מפעיל הידראולי אלקטרוני המפעיל את ההילוכים ואת המצמד באופן אוטומטי. המרת המפעיל והבקר ליחידה אחת והצמדתם ישירות לתיבת ההילוכים הפך את מערכת ההנעה למשולבת, ויצר תזמון מהיר יותר של שילוב ההילוכים. הנהג במכונית ה- CELERIO נהנה מנוחות נהיגה של תיבת הילוכים אוטומטית, המספקת לו יעילות דלק המשתווה לזו של תיבת הילוכים ידנית. כמו כן 'שילוב הילוכים אוטומטי'  מאפשר תחושת נהיגה ישירה, בדומה לתיבת הילוכים ידנית. והעיקר, התיבה מתאפיינת באמינות גבוהה.

  • מצב נהיגה

כיוון שאין צורך להפעיל את שילוב ההילוכים ואת המצמד, קל יותר לנהוג. לטובת נסיעה בפקקים ובעת טיפול ברכב, הוסיפה  Suzuki גם פונקציית נהיגה של 'זחילה'. לתיבת ההילוכים האוטומטית קיים חיווי בלוח השעונים.

  • מצב ידני

המצב הידני משפר את הנאהת הנהיגה באמצעות מתן אפשרות לנהג להחליף הילוכים בתזמון מושלם.

  • מאפייני בטיחות:

Suzuki אימצה את הרעיון של 'טכנולוגיית בקרה אפקטיבית כוללת' (TECT). ועשתה שימוש יעיל בפלדה, יחד עם תכונות אזורי קריסה הסופגים אנרגיה של פגיעה במהלך התנגשות, מבנה מסגרת המפזר ביעילות את עומס הפגיעה ומבנה תא נוסעים חזק המגן על משתמשי הרכב. ביחד הם מובילים למרכב קל בעל ביצועים יוצאי דופן של ספיגת פגיעה.

suzuki 1

בין מאפייני הבטיחות הנוספים המבטיחים רמת בטיחות גבוהה:

  • 6 כריות אוויר כהגנה מפני התנגשות חזיתית וצדית

  • ESP® לתמיכה בנהיגה יציבה

  • מערכת עזר לזינוק בעלייה כדי למנוע מהרכב לגלוש לאחור בעת זינוק בעלייה

  • מערכת ניטור לחץ הצמיגים (TPMS) שמסייעת למשתמש לשמור על לחץ תקין בצמיגים

  • התקנת מערכת מובייל איי כסטנדרט במפרט

  • מידות

אורך כולל

3,600 מ"מ

רוחב כולל

1,600 מ"מ

גובה כולל

1,540 מ"מ

רוחק סרנים

2,425 מ"מ

רוחב סרנים

קדמי: 1,420 מ"מ

אחורי: 1,410 מ"מ

קיבולת מטען (VDA)

254L

מחירה של ה-CELERIO בישראל:

הסלריו תוצע בשני סוגי תיבת הילוכים באותה רמת גימור GLX

הדגם האוטומטי נכון לעכשיו יוצע במחיר מחירון הנמוך בישראל.

סוזוקי סלריו GLX ידני 58,990 ₪

סוזוקי סלריו GLX אוטומטי 65,990 ₪