כותרות אחרונות
Search

סוזן סרנדון היא שגרירת היופי החדשה של מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי L’ORÉAL PARIS

 

סוזן סרנדון – SUZAN SARANDON היפיפייה מוכיחה שגיל הוא רק מספר והאושר הוא אביזר היופי האולטימטיבי. האגדה ההוליוודית. זוכת אוסקר ומהשחקניות הבולטות והמוערכות ביותר בעולם הקולנוע מצטרפת לנבחרת החלומות של מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי L’ORÉAL PARIS

  • הכוכבת ההוליוודית ואגדת הקולנוע, מצטרפת לצוות הזוהר של נבחרת החלומות של המותג הבינלאומי לוריאל פריז כשגרירה, לצידן של ג'וליאן מור, נעמי ווטס ובלייק לייבלי ודוגמניות העל קרלי קלוס, לארה סטון, נטשה פולי, ליה קבדה, דוצן קרוס ועוד.

  • לדברי סיריל שאפוי, נשיא המותג הבינלאומי לוריאל פריז: "סוזן היא אייקון קולנועי. היא חזקה, כריזמטית, מוכשרת ובעלת מודעות עצמית משכנעת. הפעלתנות הגלויה שלה, עבודת הקולנוע שובת הלב והקסם האותנטי שלה, ממשיכים לעודד נשים להיות חסרות פחד ולהאמין בעצמן. היא אישה בעלת ערך, אמיתית מבפנים ומבחוץ. כבוד הוא לנו שסוזן מצטרפת אלינו כלוריאליסטה חדשה" .

סוזן סרנדון -אגדה הוליוודית ואחת השחקניות המכובדות מזמננו. היא בהחלט אישה בעלת ערך: זוכת אוסקר, אמא, פעילה חברתית, יזמית, לוחמת ודוגמא יפיפייה כיצד להזדקן בחן. היא סללה את הדרך של עצמה להצלחה עם עבודות הקולנוע האופייניות לה, נכונה להגיד מה שהיא חושבת בלי לסנן ובעלת יופי נצחי. מוערכת מאוד על ידי עמיתיה, נערצת על ידי הציבור ומוכיחה שגיל הוא רק מספר והאושר הוא אביזר היופי האולטימטיבי.

 leorial p 2

סוזן נולדה במנהטן הבכורה מבין 9 ילדים וגדלה בקווינס וניו ג'רסי. למדה בבית ספר יסודי קתולי, תיכון ציבורי ואוניברסיטה קתולית בוושינגטון די. סי.

סרנדון קיבלה את תפקידה הראשון בסרט "ג'ו" בגיל 20, לאחר שליוותה את בעלה לעיר ניו יורק, שם קיבל תפקיד במחזמר בברודווי. התפקיד עורר מחלוקת אך סלל את המסע שלה להיותה אחת מהשחקניות הראשיות המוערכות ביותר בהוליווד, המוכרת בזכות תפקידים של נשים חזקות, סקסיות ומגוונות. רבים מסרטיה הפכו בין רגע לקלאסיקות כמו "תלמה ולואיז", מעריצה צמודה והלהיט הפולחני "מופע הקולנוע של רוקי". קריירת המשחק המכובדת שלה נפרסה לאורך ארבע עשורים והביאה לה חמיש מועמדויות לפרסי האוסקר וזכיה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסרט "גבר מת מהלך", משנת 1995.

 

כפעילה חברתית ופוליטית מלאת תשוקה, תומכת סרנדון בגורמים מתקדמים ושונים החל מזכויות להט"ב, נושאי איכות הסביבה והמאבק בגזענות. סוזן, מונתה ל"שגרירת רצון טוב של יוניסף" ועובדת בכל העולם על מנת להגן על זכויות ילדים. בשנת 2006 היא קיבלה את "הפרס ההומניטרי של פעילות נגד רעב" ובשנת 2013 הפכה לפנים המפורסמת הראשונות של "צמיד 100 מעשים טובים" – מלכ"ר שמספק הזדמנויות כלכליות וחינוכיות לנשים וילדות באפריקה ומקומות אחרים. כאשר שואלים מה התשוקות שלה, מתייחסת סוזן באופן עקבי לנושאים גלובליים ואמרה בעבר "כאשר את מעורבת בתמונה הגדולה יותר, את לא יכולה להרשות לעצמך להתמקד כל כך באני שלך, עד כדי כך שכל דבר מהווה עבורך משבר". סוזן ללא ספק ממחישה על בסיס יומי, שלהתנדב זהו דבר מעצים.

leorial p 1

סוזן סרנדון: "כשלוריאל פריז פנו אלי לראשונה, זאת הייתה מחמאה אדירה בשבילי. המותג מוביל בסיוע להעצמת ופיתוח נשים. בפעם הראשונה ששמעתי את הסלוגן: 'בגלל שאני שווה את זה', בהחלט הרגשתי שינוי בהגדרה של למה עליך להיראות טוב. מדובר על כך שנשים לוקחות שליטה על החיים וההחלטות של עצמן. זאת הצהרה עוצמתית מאוד שמתעלה על הזמן. היופי בא מבפנים – מדובר על הלך רוח. אני גאה להיות חלק מהמסר שלהם ולייצג את נשות לוריאל פריז".

סוזן סרנדון (69), היא דמות נערצת לאורך כל הקריירה הארוכה שלה וממשיכה להיות נאמנה לאני האותנטי שלה. – יחד עם התפקיד החדש שלה כסבתא – היא הוכחה חיה לכך שגיל הוא רק מספר.

החיים לא מפסיקים כשמגיעים לגיל מסוים, עבור סרנדון ההפך הוא הנכון  "אני מחכה להיות מבוגרת יותר, לשלב בו איך שאת נראית הופך לפחות ופחות מעניין ומה שאת זה מה שחשוב". כדוברת בינלאומית חדשה, סוזן סרנדון תהיה הפנים של מוצרי טיפוח עור וצבע שיער מסדרת אייג' פרפקט (Age Perfect). סוזן , מצטרפת למשפחת לוריאל פריז הזוהרת יחד עם השחקניות ג'וליאן מור, נעמי ווטס ובלייק לייבלי ודוגמניות העל קרלי קלוס, לארה סטון, נטשה פולי, ליה קבדה ודוצן קרוס.