כותרות אחרונות
Search

סופר-פארם מגבירה את התחרות – משיקה לראשונה סדרת טמפונים תחת מותג פרטי

סופר-פארם מגבירה את התחרות בתחום הטמפונים: משיקה לראשונה סדרת טמפונים תחת מותג פרטי – במחיר הנמוך בכ-25% מהמותגים הקיימים בשוק

לייף, מותג הבית של סופר-פארם, מרחיב את פעילותו בתחום ההיגיינה הנשית, ומשיק לראשונה סדרת טמפונים –תחת מותג פרטי במחיר זול ב-25% מהמותגים הקיימים ברשת. את הטמפונים מייצרת עבור לייף חברת עלבד הישראלית, היצרנית המובילה בארצות הברית של טמפונים עבור מותגי רשתות ובהם וולמארט, טרגט, קרוגר, CVS, וולגרינס ועוד.

הסדרה מצטרפת לשלל מוצרי היגיינה נשית של לייף, בהם מגיני תחתון,
תחבושות היגייניות, מגבונים אינטימיים ועוד….

מוצרי סדרת הטמפונים החדשה של לייף מיוצרים תחת בדיקות בקרת איכות קפדניות והם בעלי כושר ספיגה ורמת בטיחות גבוהה, התואמים לסטנדרטים הבינלאומיים של המותגים המובילים בשוק.

לייף 1

צילום: רוני ינקביץ'

חברת עלבד, אשר המטה הראשי שלה ממוקם בקיסריה, פועלת מזה כ-30 ומתמחה ביצור מוצרי היגיינה נשית. ב- 2010 רכשה החברה את יצרנית הטמפונים רוזתם תמורת כ-110 מיליון שקל, והשקיעה כ- 200 מיליון דולר ברכישת מפעלים ובהקמת קווי יצור חדשים בארץ ובעולם. עלבד מובילה את שוק המותגים הפרטיים בקטגוריית הטמפונים בארה"ב עם נתח שוק של מעל 75% ברשתות המובילות כגון וולמארט, טרגט, קרוגר, CVS, וולגרינס ועוד.

המוצרים בסדרה החדשה של לייף:

  • טמפון ללא מוליך במידות מיני, רגולר וסופר. 32 יח' באריזה. מחיר: 19.90 שקלים.

  • טמפון עם מוליך קומפקטי במידות נורמל וסופר. 20 יחידות באריזה. מחיר: 22.90 שקלים.

  • טמפון עם מוליך פלסטיק ארוך במידות נורמל וסופר. 20 יחידות באריזה. מחיר: 22.90 שקלים

לייף 2

צילום: רוני ינקביץ'

אופיר ענבר, מנהל לייף בסופר-פארם: "מותג לייף מקפיד לספק לצרכנים אלטרנטיבה איכותית למוצרי פרימיום, במחיר משתלם כל השנה. לאחר בחינת יצרנים מהארץ ומהעולם, בחרנו לשתף פעולה עם חברת עלבד כיצרנית מובילה בתחום ובעלת ניסיון, המשקיעה באופן מתמיד במחקר ובפיתוח".