כותרות אחרונות
Search

סטודנטים וחברי סגל של אוניברסיטת "ישיבה יוניברסיטי" בניו יורק, השתתפו במפגן תמיכה מרגש בישראל.

התמונות באדיבות: דיוויד קבינסקי.

 

סטודנטים וחברי סגל של אוניברסיטת "ישיבה יוניברסיטי" בניו יורק, השתתפו במפגן תמיכה מרגש בישראל.

יותר מ-1000 סטודנטים וחברי סגל של אוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי בניו יורק, האוניברסיטה היהודית ציונית המדורגת בחזית המוסדות האקדמיים בארה"ב, השתתפו במפגן תמיכה מרגש בישראל.

 

מפגן תמיכה בישראל מרגש של יותר מ-1000 סטודנטים וחברי סגל של אוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי בניו יורק, האוניברסיטה היהודית ציונית המדורגת בחזית המוסדות האקדמיים בארה"ב, נערך בימים אלה בימים אלה בקמפוס האוניברסיטה.

 

את אירוע הסולידריות הוביל נשיא ישיבה יוניברסיטי, ד"ר ארי ברמן.

 

נשיא "ישיבה יוניברסיטי" ד"ר ברמן – התמונה באדיבות: דיוויד קבינסקי

 

נשיא ישיבה יוניברסיטי ד"ר ברמן אמר באירוע כי אנו מתפללים לשלומם של אחינו ואחיותינו שנמצאים בשבי ואבלים על הרצח האכזרי והברוטלי, שקטף נשמות טהורות.

 

חלק מהסטודנטים שלנו לוקחים חלק בלחימה בעזה. בשעה קשה זו מוטל על כולנו לתרום לחיזוקה וביסוסה של ישראל, כל אחד בדרכו וכמיטב יכולתו.

 

אני מתפלל עם דמעות ועם הרבה אמונה בהצלחתנו.

 

ישיבה יוניברסיטי נחשבת לאחת האוניברסיטאות המובילות בארה"ב, ומדורגת במקום ה-68 והמכובד במדד האוניברסיטאות בארה"ב ובמקום השביעי בארה"ב.

 

האוניברסיטה נוסדה בשנת 1886 וכאמור מדורגת בחזית המוסדות האקדמיים המובילים בארה"ב.

 

סטודנטים וחברי סגל של אוניברסיטת "ישיבה יוניברסיטי" –  התמונה באדיבות: דיוויד קבינסקי

 

באוניברסיטה לומדים כ-7,400 סטודנטים בארבעה קמפוסים לתארים ראשון, שני ולימודי דוקטורט. על פי מגזין פורצ'ן הנודע, הפקולטה ללימודי סייבר מדורגת במקום השני בקרב האוניברסיטאות בארה"ב.

 

מאז כניסתו של הרב ד"ר ארי ברמן לתפקיד נשיא האוניברסיטה, חלה צמיחה מרשימה בדירוג האקדמי של האוניברסיטה, ברישום לאוניברסיטה ובמפעלים הפילנתרופיים שקשורים למוסד.

 

ישיבה יוניברסיטי ידועה גם בזכות קבוצת הכדורסל שלה. לפני תחילת כל משחק מושמעת התקווה. באוניברסיטה מגוון רחב של פקולטות נחשבות, כגון: בינה מלאכותית, ביוטכנולוגיה, רפואה, מדעי המחשב, משפט מנהל עסקים,

 

פסיכולוגיה, חינוך ויהדות, ועוד. האוניברסיטה פועלת לגייס סכום של 613 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות במטרה לחזק ולבסס את האוניברסיטה ואת הסטודנטים שלומדים בה.